Ankara'da oturanlar bilir özel ego otobüslerde ücret alınıyor mu?

Özel halk otobüslerinde öğrenci yaşlı indirim falan kaldırılmıştı en son bugün biri binerken aabonman bastı öğrenciydi. Nasıl oldu yoksa böyle bir şey henüz başlamadı mı öğrenci olsakta binebiliyor muyuz benim de öğrenci abonmanım var

Güncellemeler
1 yıl
Biniliyormuş arkadaşlar herkese teşekkür ederim 😁
Ankara'da oturanlar bilir özel ego otobüslerde ücret alınıyor mu?
Cevapla