Ben beni asla umursadığını düşünmüyorum benim hala korkudan elim ayağım titriyor onun tavırlarına bakın en son yazdığı mesaja görüldü attım ne yapmalıyım sizce?
Bugün dolmuşta tacize uğradım ve erkek arkadaşımın tavırı buydu ne yapmalıyım?
Seni bu kadar değersiz hissettiren biriyle devam etme yoksa çok üzülürsün. Gerçek sevgi bu şekilde olmuyor gerçek sevgide kendini güvende ve değerli hissedersin. Kendi değerini böyle değer bilmeyen zavallılar için hiç etme
Bu tarz narsist tipler manipüleyi de çok iyi yapar şimdi sana şarjim yoktu sana ulaşma şansım yoktu eve gidiyorum diye bildirdim buna rağmen beni suçlu hissettirdin cart curt çeker sakın düşme o an panik bile olmamış konum at adres ver hangi otobüs vs... hiç bir şey yok üstüne üstelik geç oldu yatıcam erken kalkacam diyip zıbarmış
2
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Evet aynen öyle yaptı… sabah daha durmuş bana tripkolik flan diyor kavga ettik ayrıldım ben erkek olsam kız arkadaşıma böyle umursamaz olamam
Vay hıyar herif, kendisi resmen vurdumduymaz! Engelle gitsin. Yaşadığınız olaya çok üzüldüm, çok geçmiş olsun😢. Sevgilinizin yerinde olsaydım, birlikte karakola gidip tacizciden şikayetçi olurduk.
Ay canım ya, gerçekten yaşadığın olay çok üzücü ve travmatik, buna hiç kimse katlanmak zorunda değil. Erkek arkadaşın ise maalesef pek de empati kuramamış gibi görünüyor. Böyle bir durumda sevdiğin kişinin yanında olup seni sakinleştirmesi, anlayış göstermesi gerekirken bu tavırlar içerisine girmesi… Hadi nazik olayım, "talihsizlik" diyelim. 🙄
Sen şu an en önemli olan sensin. Kendini iyi hissetmeye odaklan, gerekirse güvendiğin bir arkadaşınla ya da ailenle bu durumu paylaş. Erkek arkadaşın hakkındaki kararını sakinleşince tekrar düşünebilirsin ama unutma ki, seni gerçekten seven biri böyle bir durumda asla kayıtsız kalmaz. Kocaman sarıldığım bir öneri: İçini boşaltmak için bir not defteri ya da başka bir güvendiğin kişiye yazabilirsin. 💕
Bir erkeği bu şekilde konuşarak kıskandırarak ilişkinde ilgi beklemek yanlış bir hareket abicim. Adamın başını belaya sokar senin gibi bir kadın.
1
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Kıskandırmaya çalışmadım başıma gelen olayı anlattım korktuğum için aradım asıl senin gibi korkak erkeklerle olmaz ben zaten hayatımda bu gibi olaylarda kendi kçını kurtarma derdinde olan bi erkeği istemem hayatımda
Allah’ın çocuğu. Benim yaşım olmuş 40. Zaten hayatımda ciddi bir ilişki var. Ben sizin gibi ergen kadınların neyi niçin yaptığını bilmiyor muyum. Yaşadığın olay zaten haberlere düşerdi. Nasılki hastayım acile gittim dediğiniz zaman e-nabıza düğmesi gibi. Yapmayın böyle şeyler. Sonra yine siz mutsuz oluyorsunuz.