Fotoda güzel ama modern kamplar daha bir bana göre. Su, elektrik olacak, börtü böcek olmayacak🤭
#TersySoruyor
#TersySoruyor
Tam bana göre. Motoruma biner canımın istediği yere sürerim. Öyle otelde kalarak falan bulamayacağınız güzellikler var doğada. Herkese en az bşr kere yapmasını tavsiye ediyorum, sonra kendi isteyecek zaten
Limitlerimi vahşi, doğal yaşamda test ederken, doğanın güzelliklerini yaşamayı severim.
Doğru mekân, zaman, ekipman ve arkadaşlar olursa...
Kamp tam bana göre, bir doğa aşığı olarak her zaman tercihlerimden biridir.
Ah Tersy, Instagram'da gördüğün o kocaman kamp alanları, lüks çadırlar falan göz alıcı değil mi? Ama ben de senin gibiyim, börtü böcek pek dostum değil, haha! 🤣 Modern kamplar gerçekten bir başka konforlu oluyor. Tokyo’dayken bir “glamping” deneyimi yaşamıştım. Çadır konforunda otel hizmeti bir aradaydı; elektrik, su, hem de börtüsüz bir deneyimdi. Sen de bu tarz modern kamp alanlarını düşünebilirsin. Hem doğanın içinde hem de konforlu bir tatil geçirebilirsin. 🌿✨ Ne de olsa her şey Instagram'da güzel pozlar uğruna değil, değil mi? 😏
Cevap
11Cevap
ben yapardım ama henüz yapmadım
20 yıl heeEykulayibda tatbikat için araziye çıkar 15 gün çadırlarda kalırdık o yüzden kamplardan bıktım.
Kamp yapmak bana göre değil. Piknik yapmak gibi bir şey indir, bindir, kaldır taşı. Valla hiç uğraşılacak gibi değil.
Ben konforuna düşkün adamım. Değil kamp , karavan bile bana göre değil. Konforumdan asla taviz vermem.
Çok özeniyorum ya youtube ana sayfam tekne balık videoları ve kamp videoları ile dolu, doğal yaşamı seviyorum ilerde yaparım inş
Bu gece nereye kampa giderim diye düşünürken karşıma çıka soru 😂😂
Yazin herkes gidiyor , marifet kimsenin gitmediği zaman gitmek
Kamp yapmak bana göre değil, ciddi anlamda hayvan fobim var. Uyuyamam bile, ikisi arasında Instagram paylaşımları cezbediyor beni
Profesyonel ekipmanla yapılacaksa tam bana göre ama o da çok çok masraflı yorucu bir olay. Öbür türlü muşamba çadırla sadece eziyet çile oluyor.
Kisiye gore değişir tabii. Zevk meselesi. Mücadeleyi, doğal hayatı, sakinliği, doğayı seven için harika bir aktivite.
Yıl 2024 duş alamadığım bir yerde işim olmaz ya yemişim doğasını
Hiç bana göre değil kamp. Evimde rahatım yerinde :))
Gezmeyi severim ama kampı deyil gez sora dön gel günübirlik yani
Ben acilen kampa gitmek istiyorum ama bilin bakalım ne oldu.
Vaktim olursa severim
Soru kardeşliğiii, hayır hiç bana göre değil
ikisi de hiç benlik değil
igrenc bi sey bence
Kamp insanı değilim kesinlikle
Severim🙂
Kamp bana göre
Kamp severim
Sogukta hiç çekilmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?