Termal otele geldik, ilk dakikadan negatif aldim napcam?

Danışmadaki kızlar aşırı suratsiz ve negatifti. Guleryuzlu bir yaklaşımları yok.

Para üstümü veremediler, çıkış yaparken veririz dediler ben de unuturum onu miktarı bir kağıda yazalım dedim. Sonra sanki üç kurusun peşine düşmüşüm gibi alalacele 4 kişi parayı bulup getirdi. Dedim sorun değil 5 TL.. yok yok alın siz dedi. Kartı da direkt önüme atıp iyi tatiller dedi. Kaçıncı kat diyorum kartta yazıyor diyor. Elime herhangi bir bilgilendirme filan da vermediler, tatile mi geldik terslenmeye mi anlamadım

Termal otele geldik, ilk dakikadan negatif aldim napcam?
Cevapla