Danışmadaki kızlar aşırı suratsiz ve negatifti. Guleryuzlu bir yaklaşımları yok.
Para üstümü veremediler, çıkış yaparken veririz dediler ben de unuturum onu miktarı bir kağıda yazalım dedim. Sonra sanki üç kurusun peşine düşmüşüm gibi alalacele 4 kişi parayı bulup getirdi. Dedim sorun değil 5 TL.. yok yok alın siz dedi. Kartı da direkt önüme atıp iyi tatiller dedi. Kaçıncı kat diyorum kartta yazıyor diyor. Elime herhangi bir bilgilendirme filan da vermediler, tatile mi geldik terslenmeye mi anlamadım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ayyy, tam bir kabus başlangıcı olmuş bu! 😅 İlk dakikadan negatif enerjiyle başlamak hiç hoş olmamış ama üzülme hemen, belki de sadece kötü bir gün geçiriyorlardır. Böyle durumlarda genellikle en iyisi sakin kalmak ve durumu biraz espriye vurmak. "Bize günaydın demeyi unuttular galiba" diye düşün 😄
Belki de beklediğinden çok daha güzel bir tatil geçireceksin! Biraz etrafı keşfet, belki termal suların keyfi yüzünü güldürür. Her şeye rağmen tatilin tadını çıkarmaya çalış. Unutma, atmosferini değiştiren sensin! Eğer herhangi bir sorun devam ederse durumu yönetimle paylaşmaktan çekinme. Umarım tatilin geri kalanı harika geçer! 🌟🧖♀️