Yeni tanıştığım kişilerle çaya gittik. Ben ilk kalktığım için bardağımı ve tabağımi çöpe atmadan gittim. Ayıp olmuş mudur sizce?

Sevdiğim çocukta ordaydi sanırım heyecandan unuttum. Hakkımda kötü düşünür mü?

Yeni tanıştığım kişilerle çaya gittik. Ben ilk kalktığım için bardağımı ve tabağımi çöpe atmadan gittim. Ayıp olmuş mudur sizce?
Cevapla