Çıktık yine yollara
Yaşıyor bu sözler
Anlat hadi onlara
Ne diyor bu gözler
Yollar anlatır, her bedende farklı kavgası
Beni de ağlatır, yanmayan bu sokak lambası Damgasıdır dik yokuş, şehre uzak bölgeler Köşebaşında on yaşında, kimlik arıyor gölgeler
Çıktık yine yollara
Yaşıyor bu sözler
Anlat hadi onlara
Ne diyor bu gözler
Yollar anlatır, her bedende farklı kavgası
Beni de ağlatır, yanmayan bu sokak lambası Damgasıdır dik yokuş, şehre uzak bölgeler Köşebaşında on yaşında, kimlik arıyor gölgeler
Şoför kendisiyse kişinin radar dikkat hep açık olmak zorunda zihnen baştan yoruyor. Eğer koltuk prens veya prensesiyse de totosu oturmaktan da yoruluyor insanın😅
🤝👏👏👏🙂
👸🏻😎😎😎
Git git bitmiyor..
😃😃
Yolculuk nereye gardaş?
Harika bir şarkı teşekkürler
Adamsın
Cevap
6Cevap
Evet bazen oluyor yol bitmiyor
Çişiniz gelince şişeye işeme gibi bir lüksünüz var
. biz ne yapalım 😅 iyi tarafından baaakk..
Sığdırmak için şişeyi üstten azıcık kes akıllım 😅
Doğru ya.. yol kenarları sizin nasıl olsa..😅 şişeyi boş ver sen.. bulduğun yere işe gitsin.. erkek olmak vardı 😂
Çin seddini ölçmeye mi gidiyon doğru mu yanlış yanlis mi diye 😅
Hareket alanı kısıtlı nefret ederim ben de😀😀
Sevmem yolcukları çok yorulurum ben.
Hayırdır kardeşim nereye yolculuk
Oy kolay gelsin kardeşim 🥹
Ben her gün total 4,5 saat yol çekiyorum ne anlatıyosunuz ya :(
Surekli ayni pozisyonda, kollar direksiyonda ve daima dikkat halinde yolu izleyip 13 - 14 saat yol gidince insan yoruluyor kanka 😂
konforlu donanımlı bir araçla her türlü yol gidilir mesafenin önemi yok bence
2 saat yol gittim bugün canımdan bezdim. Biri kullanıyorsa tamam da kendin kullanıyorsan çekilmiyor.
Uzun yol gidince benim el bileklerim ağrıyor.😂
Sürekli oturmakta yorar adamı. Haliyle bir de gözün hep yolda. Sıkıcı yani.
Öyle olur arabada fazla oturmak bile yorar
:D oturmaktan
kosarken gozukmez sabirli ol :D
Beynimiz ve totomuz yoruluyor bea
Hareketsizlik hareketten daha yorucu
İzmir Muğla arası bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?