Boşanma aşamasında eşim bir kızla tatile gitmiş, ben barışırız diye bekliyordum :( Bu durumun üstesinden nasıl geleceğim? (Sayfa 2)

Boşanma aşamasında eşim bir kızla tatile gitmiş, ben barışırız diye bekliyordum :( Bu durumun üstesinden nasıl geleceğim?
Cevapla