Boşanma aşamasında eşim bir kızla tatile gitmiş, ben barışırız diye bekliyordum :( Bu durumun üstesinden nasıl geleceğim?

ben barışır miyiz vs düşünürken bir gezi turunun Storysinde eşimi is yerindeki kadınla el ele gördüm. Bu durumun üstesinden nasıl geleceğim bilmiyorum 😞

Boşanma aşamasında eşim bir kızla tatile gitmiş, ben barışırız diye bekliyordum :( Bu durumun üstesinden nasıl geleceğim?
Cevapla