Biri bana Pendik'ten Eminönü'ye gitme motivasyonu verebilir mi bu sıcakta 🙄?

o yol, o gürültü, o ses kirliliği, ağlayan çocuklar, dilenenler, vapur iskelesideki kürt çalgıcıların davul ve halay sesiyle karışmış o kalabalık gürültüsü, o tıka basa metro, vapur, karşıya geçtin mi eminönünün o kalabalığı ve dar sokaklarındaki yokuşları, her yerde arapça konuşan suriler, aralarına serpilmiş rusça anırarak konuşan sesler,,, o güneş, o geri dönüşte e5te ya da otobanda bi adım ileri iki adım geri tarzda ilerleyen aracın içinde zırlayan bebeklerle ve tutunmaya çalışan kalabalıkla aynı ortamda e5te iki saat salıncakta gibi yol alamadan takılmak,,, daha neler neler.. Biri bana bunları aşacak motivasyon versin...

Güncellemeler
1 yıl
motive edin ☹️ ah o kurban tatilinde 15 dakkaya ordan oraya varmak ne hoştu
Biri bana Pendik'ten Eminönü'ye gitme motivasyonu verebilir mi bu sıcakta 🙄?
Cevapla