Yukarıda ki şarkı sözlerinde bahsi geçen kendinizi bulacağınız yer size göre neresi?
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Hiç bir yer.
İstanbul ah Bi gidebilsem de yaşadığımı hissetsem Ankara yaşam enerjimi sömürdü
Niye ki?
çok seviyorum masal gibi değil mi ya
Bak bu konuda haklısın gerçekten masal gibi.. ama insanlar o masalın içine ettikleri için ben daha sessiz sakin yerlerde kendimi bulmaktan yanayım
mesela nereyi önerirsin
Mesela Göcek veya Selimiye kendini dinlemek için bence tabi şahsi fikrim mükemmel yerler
Gerçi Antalya Konya altı sahilinde yürümek kendi kendine konuşmak hatta bununla yetinmeyip üzerine birde cevap vermek bile güzel olurdu diye düşünüyorum
denizi seviyorsun sende
Keşke Ankara’da deniz olsaydı be çok güzel olmaz mıydı
ankarayi hiç Bi şey kurtarmaz
Çocukluğumdan bu yana Ankara’da yaşıyorum.. aslında seviyorum Ankara’yı.. ama renk değiştirmek lazım bazen yine sevelim ama uzaktan sevelim düşüncesindeyim ;)
Ankaralılar çok seviyor neyini seviyorsa
Yılmaz erdoğan ın da dediği gibi “Ankara’yı sevmeyene bir zulümdür bu kadar insanın neden Ankara’yı bu kadar çok sevdiğini anlamadan Ankara’da yaşamak”
niye seviyorlar
Sen yenisin galiba Ankara’da :)
Bence başka bir büyüsü var bu şehrin.. Ankara’nın tarihine bakarsak Ahilere kadar uzanır. yani aslında bir sebep sun desen sunamam niye sevdiğim ile alakalı belki alışkanlık belki dakik bir şehir oluşundan.. Gri bir şehir Ankara ama bence siyah ve beyazı içinde barındırmasından dolayı farklı bir esintisi var bu şehrin
2011 den beri
Ama yinede dediğim gibi renk değiştirmek lazım :)
E sende Ankaralı olmuşsun bence uzun bir süreç sonuçta 2011-2024
lanet gelsin Bi atanıp gitseydim daha gelmem
Bi konyadan böyle tiksindim birde buradan ya
Nedir bu tiksintinin ana sebebi?
Bana çok durgun soğuk geliyor
Aslında o kadarda durgun değil arkadaş çevren veya sosyalleşme durumun nasıl
burada hiç sosyallesemedim insanları bi soğuk içten pazarlıklı yav
sadece okuldan bir arkadaşım var onunla arada buluşuyoruz da içim açılıyor bari
İnsanlar bence çoğu yerde içten pazarlıklı
Ya aslında eğlenceli bir insansan eğlenmek için çok neden var Ankara’da
Gündüzü ve gecesi farklı oluyor ama dediğim gibi sosyal bir insan olmak çok önemli bence şehir fark etmeksizin.. Denizi seyretmek dinginlik verir ama içine girmek keyiflendirir gibi.. Ankara’da biraz böyle bence
lisede Bi arkadaşım vardı oğlan da bizim siniftaydi kız birde yan komşum bizden çıkmazdilar kızla 2 gün önce konuştuk bana bi şey demedi sonra Bi baktım söz fotoğraflarını paylaşmış jshsj insan bari beni istemeye gelecekler ama aile arasında olacak der sonra bunlarla yolda karşılaştık bana poşetlerini gösteriyor işte malum alışverişe çıktık diye ben de iyi bakalım
dedim hiç hayırlı olsun vs demedim sonra düğün davetiyesinin fotoğrafını atmış Allah hayırlı etsin dedim o kadar hep böyle pislikler buluyor beni ya
Ben çok sosyalim aslında ama bilmiyorum burada kendimi çok yabancı hissediyorum gram ait hissetmiyorum ya
Genelde nerelere gidiyorsun veya nerelerini gezdin
Kızılaya gidiyorum nereye gidecem başka orada da sıkılıyorum cebeci de yakın bazen oraya giderim ama çıkasım da gelmiyor pek
Ben genelde hep kızılaydayım ama Kızılay boğar bir süre sonra insanı bence yeni yerler keşf et çok güzel yerler var.. mesela şu an yaz dönemi Ahlatlıbel veya seğmenler çok güzel oluyor.. hafta sonu Eymir keza öyle gibi gibi çok yer var aslında keyif alıp renk değiştireceğin
Ya uzak oralar oralar yol gidip yapay göl izleyip yorgun argın geri mi gelecem evimde gün dolduruyorum boş ver
😀 araban yok mu?
atanamadım ne arabası ne hali ya
Öğretmen?
grafik tasarım
Puan kaç?
68 Bi daha girecem bu yıl ankaradaki reklamcılar çok kötü çoğu iskitlerde sigortayı lux görüyor adamlar ben de bir ara meşrutiyette reklam ajansı açtım pandemide kapattım şimdi milli savunma bakanliğı matbaa teknikeri alacak kurada asillerdeyim ama uygulamalı sınav var birde biri aradı oradan matbaa ustalık belgen yok tutanak gönderecem imzala fotoğrafını at dedi diplomam yetmiyor mu efendim mi dedim yok sadece bizden istiyorlar dedi de nasip bakalım
Ya inşallah istediğin gibi olur 🙏🏻 hadi yüzmüşsün sonuna gelmişsin sık dişini biraz daha pozitif düşün kendine çek koşa zamanda güzel haberler al inşallah 🙏🏻
hayırlısı olsun inşallah nasip
Rızkın oradaysa mutlaka olur dediğin gibi hakkında hayırlısı olsun
amin inşallah
🤜🤛
Ne yapıyorsun Ankara’dan tiksinen kadın?
yatiyorum
Kalk hadi kahve içelim 😃
yok be ne kahvesi
E iyi peki ne diyim teklif var ısrar yok 😄
tesekkurler 😀
Evde otur otur nereye kadar?
bakalım nasip
Şurdan yazışana kadar kahve içseydik daha mantıklıydı bence 😃
Sen neden uyumuyosun
Mesajını yeni gördüm.. nasılsın?
iyiyim sen nasılsın
İyiyim bende az önce geldim eve uzanıyorum öyle sende ne var ne yok?
neredeydin
Yeni evlenen arkadaşım var onlar davet etti öyle günü bitirdik
Sen ne yaptın?
şansıma tükürsem rüzgar vurur yine bana gelir oyun havası dinliyorum 😀
Pavyon çekti sanırım canın ;)
Bi pavyon eksikti başıma 😀
Pavyona gitsen Ankara’yı sevmen için sebebin olur fena mı ;)
fena fikir değil dksn 😀
Hadi hazırlan o halde gidelim :)
Ben de şans yok birde polis basiyormus beni de öyle saniyorlarmis daha kpss ye girecem dkshs 😀😀
😀 polis niye pavyon bassın her şey resmi orada
sanki başlıyordu tv de 😀
İnci taneleri mi
hatirlamiyorum
İyi bakalım.. şimdi napıyorsun niye uyumadın
sabahlıyorum hep sabah uykum geliyor
Madem öyle bugün ctesi çıksaydın ya dışarı
ne yapacam çıkıp yattım mis
Yata yata büyüteceksin :) sonra Ankara’ya suç atıyorsun
25 kilo aldım sjshjd
Aferin sana :) kaç oldun? Boy kaç
kendimi bildim bileli 53 kiloydum 77 olmuşum boy 1.58 jshsjs
Çok ama bu boyuna göre
he valla kendimi taşıyamıyorum sksjjs 😀
Görüşseydik keşke bugün
Ben buluşmam öyle
Niye ki yer miyim seni 😀
belli sapiksin belki katılsın djhsjs
Abartma istersen :)
ne kadar sıcak bugün ya balkona 1 dk çıktım karardim galiba skhss
Valla ben evdeydim hissetmedim hiç birazdan çıkarım belki
güneş gidince çik
Kalk hadi beraber çıkalım 😀
yok
Niye?
çıkmam ben hadi kafatopu indir oynayalım kullanıcı adım ipekabn
ipekabb
Ol
Ok bekle
Eski hesabımı açamadım
Yeni hesapla gönderdim
tamam 🤣
Geçmiş olsun 😀
hile yaptin
Ne hilesi ne alaka
büyütme şeyini kullandın
Hiç bi şeyimi büyütmedim 😀 20 fark attım 😀😀
bilmiyon oynamayı üzülme diye fazla zorlandım ben
Benim önceki hesap Google Play’de şimdi apple kullandığım için diğer hesaba erişemedim yoksa sen beni hiç bir şekilde yenemezsin 😀
neyse öyle olsun 🤣
Neyse arada bir oynarız iyi oldu 😀
evet tamam🤣
İnstagram kullanmıyor musun sen
fotom falan yok sadece sayfaları takip ediyorum sosyal medya sevmem
İyi bakalım tamam nasıl dersen
Napıyosun
iyiyim yine uyumamışım
Nasıl gidiyor hayat
sıkıcı ya senin
biz bulaşmadan savaş çıktı sjsh 😀
Sana buluşalım dedim kaç kez :)
sağlık olsun😀
Hadi kalk kokoreç yemeye gidelim çiftliğe
saçmalama babişte git kokoreç ye diyordu 😀
Sen yanlız yaşamıyor musun
hayır iychoclh
Hmm anladım
Seni ne zaman göreceğim ben
haberleşiriz dışarı çıktığım zaman haber veririm
Ok
Onun öncesinde nasıl göreceğim peki
Uyanmadın mı hala 😄
Pşştt
ben istemiyorum vazgeçtim kusuruma bakma
Hiçbir yer