
Birden İstanbul'a gelmeniz lazım diyelim ama kalabileceğiniz yeriniz yok ne yaparsınız?
Bir yerde yaşadığınızı düşünün ve yaşadığınız yerde kendinize ait bir yeriniz, çalıştığınız bir yer veya vakit geçirebildiğiniz arkadaşlarınız yok
Bir şekilde artık ayağa kalkmanız lazım. Bunun için şansın size gelmesini mi beklersiniz yoksa bir şeyler yapmaya çalışır mısınız?
Peki bir şeyler yapmak istiyorsunuz, başarma ihtimalinizi arttırmak ve sıfırdan başlamak için kalabalık bir ortama gitmez misiniz?
Kendimi tam olarak hem maddi hem manevi çökmüş hissediyorum. Bir şekilde ayağa kalkmalıyım ve bunu kendi ülkemde yapabileceğime ve bunu yapabileceğim En iyi yerin İstanbul olduğuna inanıyorum...
Kısacası... İstanbul'a 2 aylığına gelmek istiyorum ve 2 aylığına çalışabileceğim ve kalabileceğim yer arıyorum
Sizce ne yapmalıyım 🥲😭
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Yatacak yer çok ama para olmadan zor gadası
Yatacak yer bulunsunda bir şekilde parada bulunur
O karı gelseydi otelde kalacaktik. Fake ilişkisini. silemedi g*tum
Camide kalırsın😅
Nasıl yani 🫠
kalacak yer veren işyerlerinde çalışabilirsin
Gitmeden nereden bulacağım
ilanlara bak sahibindene veya iş ilan sitelerine. önce telefonla görüşme sağla. şartları konuş adamla telefonda uzaktan geleceğini ve ne beni ne kendilerini ugrastırmayın dersin. maaş şartlarını az buçuk belli eder sana. baktın istediğin gibi bir iş çıkmadı, biraz dişini sıkarsın orada çalışırken başka iş ilanlarına bakarsın daha iyi yer bulursan yeni buldugun yere başlarsın bu kadar basit.
Hiçbiri kalacak yer vermiyor ki
ya da ben bilmiyorum
veren yerler var iyi araştır iş ilanlarını.
bu ara seni nickten hatırlıyor gibiyim. bir kaç ay önce soru sormuştun ailen uçakla yurtdışına gönderecekti seni ve herşeylerini karşılayacaklardı ama napıcagını bilmiyordun.
Vaybe... evet o benim ve şu an yurt dışındayım
Ailem... ailem? kalacak yerimden başka hiçbirşeyi karşılamadılar ne bir işte çalışabildim ne birileriyle tanıştım nede etrafı gezebildim. Geri dönmek için bilet parasını istedim vermediler. Biriktirdiğim param vardı (sadece bilet parasına yetiyor) ve onunla geri gelmek için bilet alacaktım haberleri olmuş gelirsen eve almayız diyorlar. Bir şekilde onlar olmadan yaşamalıyım. Burada etrafımdaki ajanlardan bıktım. Ne yapıyorum beni takip ediyorlar aileme haber uçuruyorlar? Şimdi harekete geçmezsem ileride hiç geçemem veya çok sonra onlardan ayrılırım ama o zamanım boşuna gider. Şimdi birşeyler yapmalıyım ama ne?
Evet görsel hafızam iyidir. hemen hatırladım.
senin burcun ne? belli ki ailen senin kendilerine yük oldugunu düşünüyorlar ve sorumluluk al diye böyle birşeye kalkışmışlar gibi duruyor.
yurtdışında rahat değilsen dediğim gibi atla gel ve kötü de olsa kalacak yer veren bir işte çalışmaya başla. zamanla para biriktirdikçe bir ev tutarsın ve keyfine bakarsın. yeteneklerini kullanarak internetten pasif gelir yapabileceğin işlere yönel derim zaman buldukça. para birşekilde akarsa ayağını sağlam basarsın en azından ve diğer her şey kolayca yoluna girer ama dişini biraz sıkman gerek.
Dişimi sıkmaya hazırım ama ya dilimi ısırırsam o zaman hayatta kalamam. Yani demek istediğim kalacak yer veren bir yer bulamazsam veya kandırılırsam tamamen tek başıma kalırım. Ama eğer azıcık bir imkan olsa dahi ona sıkı sıkı yapışmaya ve geleceğim için sonuna kadar devam etmeye hazırım. İnternetten para kazanma gibi durumları biliyorum. Hatta 3-4 dil biliyorum hünerlerim çok ama şu an giyecek kıyafetim ve geleceğim benzinden başka hiçbirşeyim yok ne sim kart alacak kadar para nede internet paketi
azcık risk al.
Evet bende onu istiyorum ama benim istediğim söyleneyen ikinci kişi sensin diğer herkes benim karşımda 😭
Merhaba buralarda mısın hala
burdayım naptın
Çok şey başardım aynı dediğin gibi yapınca her şey düzeldi
naptın tam olarak anlatır mısın merak ettim. senin adına çok sevindim. ailen de çok gaddar biriymiş.
Camide kalsın
Yok artık ciddi misin