

Ben mersinliyim düz yollara alışkınım şu yokuş beni nefes nefese bırakıyor her seferinde


Ben mersinliyim düz yollara alışkınım şu yokuş beni nefes nefese bırakıyor her seferinde
Tepelerden oluşan bir coğrafi özelliğe sahip olduğu için evet özellikle benim evin yolu yokuş her gün 2 km tırmanıyorum bacaklarım acayip kas yaptı kendimi dağcı gibi hissediyorum 🤣
Bizim mahallenin de yokuşları var ama yokuş çıkma tekniğini bilirseniz sorun olmaz. Yokuşu hızlı çıkarsanız hem yorulur hem terlersiniz. Ağır çıkarsanız sorun olmaz.
Cevap
90Cevap
Ankara yolları berbat
Ankara da Dikmen de yaşıyordum heryer yokuştu.. iki yıldır Alanya dayım burası dümdüz yokuş denilen yer bile bana göre düz 😂 ayrıca senin attığın yerlerde düz 😂
Bende diyorum burası bana neden tanıdık geliyor. Memleketmiş😏 Gaziantep platolar üzerine kurulu şehir, yapılanma, pilan falan zaten hak getire doğal kısaca yine Hacıbaba taraflarından iyidir orası
Ama Binevler değil Şahin tepesi ya da Karataş daha ihtimal
Ne yazık ki çoğu yokuşlu. Bir de çirkin sokaklar ve evler olunca yormanın yanında göz zevkini de bozuyorlar.
Dümdüzdür yollar yokuşlu yollar yokndenecek kadar azdır. Düz bir ovaya kurulu bir şehir olduğu için
Yokuş, engel ve daha bir çok sıkıntıya alışkanlığım var ve bu gerçekten hiç sorun olacak bir eğim değil.
Bu da yokuş mu be sen Ankara 'nın dikmenine bi gel bakalım ajsjskskdkdkdlflflfl
Bende dikmenliyim 😂 bu fotolardakine yokuş diyolar..
@Umutsuzvaka0307 ova bu bildiğin akskxkskkdkdkdlflflf Dikmende geçen sene yılbaşı gecesinde caddede kalmıştı araba öyle bir kar yağmıştı ki o dimdik yokuşu tırmanarak eve ulaşabilmiştik. Dağcılığı bir gecede öğrendim dikmen sayesinde ajsjsjdkdkfkflflflflflflfl
😂😂😂 valla bende öyle 32 yıl dikmende yasadim
He bu yolda ne var dikmenin yokuşun başından bakınca ucu görünmüyor.. hele illerde bı tane var Allah muhafaza arabayla İncek olsan araba yokuş başında L oluyo 😂
@Umutsuzvaka0307 ben kurtuldum tası tarağı toplayıp taşındım. Hem soğuk hem yokuş aman aman mahrumiyet bölgesi gibi nezih semtmiş nezihi batsın ajsjsjdkdkfkfkflflflflg
@Umutsuzvaka0307 araba yer çekimine yenik düşmesin takla atmasın diye dua edip Allaha sığınarak gaza köklemek yaşayan bilir ajsjxjxkxkckckfkflflflflflgl
😂😂😂😂 valla ben de tası tarağı toplayıp Alanya ya geldim iki yıl oldu... burası dümdüz 🤩
@Umutsuzvaka0307 ohaaa radikal bir karar valla dikmenden sonra cennete gitmiş gibi olmuşsundur hahahahahshshxhf
Günaydın 🙂 gerçekten öyle Ankara 'dan sonra desem daha doğru.. Ankara da yıllarca sıkışmış şekilde yaşamışız... gidecek yer yok.. burada iki adım doğa iki adım deniz mükemmel.. en sıkıldığın zamanda bile sandalyeyi kapıp sahilde otursan rahatliyosun..🙂
@Umutsuzvaka0307 günaydın ikna oldum Alanya dan ev bakmaya başlayayım ahahahsjdjdjfjfkf
Özelde konuşsanız
Bu yol 45 evler kampüsünün oraya benziyor. Bizim hatayın yolları pek yokuşlu değil ama İskenderun yolunda yokuş var
Yedi tepe İstanbul, adı anılırken bile tepelerden bahsediliyor sen düşün gerisini
Maalesef öyle yokuşlu yolları ben de oldum olası sevmem ağlatır
Bizde dört yol var. İkisi yokuş ikisi düz yol. Fakat iki düz yoldan biri ilerde rambaya çıkıyor.
Bu yokuş bile değil, çocukluğumda dik yokuşlu öyle böyle değil bir yerde yaşamak zorundaydım artık orada değilim ve ne zaman yokuş görsem daral geliyor, görmek bile yetiyor
Hem de ne yokuş insanın nefesini kesiyor 😰😰
maalesef dümdüz sıkıcı çirkin bir şehirde yaşıyorum.
Yokus yok. Bataklik resmen. Surekli yol calismasi var 😒
Trabzon yolları der susarım 😸
Nerdeyse düz yolu yok canım memleketimin
Bende Tekirdağ’da yasıyorum. Adı gıbı heryerı yıkık dağ
Nefret ediyorum hep yokuşlu yerlerde yaşadım on yıldır. Nihayet şimdi huzur düzlükte
Ankara hep yokuş ağrı düz. Hayatım bir düz bir yokuş gidip geliyor
İstanbul tepeleriyle meşhur bir şehir hele benim oturduğum semt adım başı yokuş berbat bıktım
Karadeniz eşittir yokuşlu virajlı yollar demektir ama benim olduğum yer düz
Eskişehir Tepebaşı'nda az, Odunpazarı'nda çok yokuş var. Şehir merkezinin geneli düzlük.
Yedi tepeli şehrimde yokuş olmaz olur mu hiç?
Yaşadığım merkez ilçe yokuşu pek yok denilecek kadar az
Evet sahile yakın olduğu için haliyle yokuşlarda var ama bu fotodaki yokuşa razıyım ben..
Şehirde yokuşlar var ama bulunduğum yer genelde düz ayak dinlen sen de yorma kendini.
Ankara yollarının yarısı yokuş
bende senin gibiyim yürüyüş yapman sana faydalı sigara nefes keser içiyosan bırak
Yokuş cenneti burası, San Francisco ile yarışır
Bende Mersinde yaşıyorum. Toroslar ilçesinde, Yaşadığım mahalle toros dağlarına biraz yakın
Aynı ilçe
Teşekkür ediyorum. 🌹🌹
Yaşadığım yer ova
Pek yokuş yok
O yokuş fazla değil ama normal yormaz
Bu yokuş denemeyecek kadar düz bence 😅😅
Şaka yapıyorsun
Ne yokuşlar var kız insanlar buna yokuş demez valla 😅
Ben alışık değilim mersin'de hiç yokuş yok
Aynen öyle benim evin yoluna nispeten burası highway 10 gibi 😉😄
Mersin universitesine gecici gorevlendirmeyle gelmistim gecici gorevlendirme.. Şu an 3saat bana
Konudan bağımsız mersinli kızlar çok kaşar oluyor nedense
İstanbul yaşadığım yerde her yere yokuş. Bazen dışarı çıkmaya eriniyorum yokuşlar yüzünden. Arabada da yatarak gidiyorum hissiyatı veriyor. Sevmiyorum güzel değil
İstanbul ve Muğla'dan biliyorum acayip yokuşlar var
Biraz hareket et bence sonra kalçalarımız şekilsiz diye depresyona giriyorsunuz
Yokuş değilde yolun rezaletine bak yol yol degilki yokuşa takılayım
Ankara bura nerde olsa tanırım
Antep
Hayır düz, yokuşlu olan yerleri bana uzak
Evet yokuş var
koca şehirde tek bir tane bile yokuş yok
evet benımkı epey yokus
Bulunduğum yerde değil
Kadıköydeyim ve evet yokuş yollar fazla
Eskiden öyleydi şimdi düz
Üniversitemin yolları yokuşlu 🥲
Değil çoğu yol düz
Memleketim düz ama okuduğum il dik yokuşlarla dolu
Tekirdağ sandım yeminle aynı. Sokaklar evlerin dış cephesi falan
Bizimde arkada yeşil dağlar ve buğday tarlaları oluyor yer yer
Yaşadığım semtte yokuş yok.
Ankaranin neredeyse her yolu yokuşlu 🤭
Ankara 'nın dikmeni mevzusu sjsjsj
Pek yokuş yok bizim burada
bende mersinliyim bu yüzden baska sehir zor ya
Ewt san francisco bilen bilen hep yokustur, lol
Bilen bilir*
İstanbul 7 tepe malum yokuş hep 😊😊
Hayatım yokuş tırmanmak ile geçti benim :)
Mersin düz yollardayim hep
İstanbul yedi tepe demişler yokuştan kaçamayız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?