23 yaşındayım, bu yaşıma kadar sadece 2 şehire gidebildim. Çok geri kalmış hissetmem normal mi?

Okuldur , sınavdır , sıkıntılar falan filan derken bir türlü olmadı. Her aynı hayattan sıkıldım bıktım artık. Utanıyorum. Farklı anlatacağım hiç bir şeyim yok

23 yaşındayım, bu yaşıma kadar sadece 2 şehire gidebildim. Çok geri kalmış hissetmem normal mi?
Cevapla