Ben genellikle antalya şehrini tercih ediyorum yengemler orada oluduğu için tatile giderim denize girerim alışveriş merkezlerini gezerim bir de fotoğraf çekilmek için doğal yerlere giderim manzarası olan.. ama uzun zamandır gitmedim
Sokaklarını ve mahalle tarzı yerlerdeki bakkallarını, marketlerini gezerim. Sanatı sevsem de müzeler benlik değil. Halkın arasına karışıp toplu taşımayı kullanmak isterim mesela. Halk nasıl, insanları kültürleri ve bakış açıları.. Benim ilgimi bunar çeker. Köşe başında oturan evsizler, yardıma muhtaç hayvanlar var mı insanlar onlara karşı nasıllar? Müze her yerde var oraya girmeden yeni bir karakter giyiyor çünkü insanlar ve hemen herkes müzenin ya da popüler bir yerin içindeyken sosyal medya oyuncusuna dönüşüyor. Bu tarz olaylar beni insanlardan soğturuyor
İnternette pek çok sitede gezilecek yerler diye araştırırim. Hoş olanları not alarak navigasyona eklerim. Gittiğim yerlerde araç kiraladığım için onları tek tek gezerim. Pek fazla tarihî yer aşığı olduğum söylenemez. Ben daha çok güzel doğa ya da görsel anlamda güzel yerleri tercih ediyorum. Yemek konusuna pek takılmam. Uygun yerlerde yer içer geçerim. Ünlü yer aramam.