
Kanatlarına nefes olduğum kelebeği, hikayemin ve rüyasının başlangıç noktası olan: 40 53 24N (40,89), 29 17 24E (29,29)'deki tam o yere tekrar kondurmuşken, sizlere de soru olarak geldim! 🛬 🦋 💫
Siz en son ne zaman, nereye seyahat ettiniz?

Kanatlarına nefes olduğum kelebeği, hikayemin ve rüyasının başlangıç noktası olan: 40 53 24N (40,89), 29 17 24E (29,29)'deki tam o yere tekrar kondurmuşken, sizlere de soru olarak geldim! 🛬 🦋 💫
Siz en son ne zaman, nereye seyahat ettiniz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
En son 1-2 yıl önce Antalya şehrine gitmiştim
Bir gün yine yolun düşerse görüşürüz Barışcım
İnşallah abi
En son ne zaman yolculuk ettiğini unutmuş bi ben varım galiba.😂
Görüşlerde senle aynı durumu paylaşan bir kişi daha var, olsun:))
🙂
İstanbul'a geldim bugün. Tatil yapacağım birkaç gün.
Keyifli tatiller o halde
Teşekkürler ✨
Rica ederim 💫
En son dünyadan çok uzak bir yere seyahat ettim. 😂
Ben de uzaya gidip geliyorum bazı geceler 😂
Uzay benim seyahatimin yanında hiç kalır. Ben gittimde çok beğenemedim oraları, yerlileri baya iyilerde turistlere pek yüz vermiyorlar. 😂
Neresiymis orası? :))
Oo çok gizli herkese denir mi hiç. 🤭😁
Peki, sende kalsın madem 😄
Sağlık sebebiyle bulunduğum Bitlis ilinden Van Tuşba ya gittim..
Senin ya da bir başka kişinin olması farketmez, her ne sebepleyse çok geçmiş olsun.
Çok teşekkür ederim.. 🍂
Rica ederim 🌸
Şileye gittim bir günlük kafa tatili pp resim
Karizmanın alfası 👍
Şu koordinat ve sattin beş yönündeyim olaylarını çözemedim gitti ya.
Detaylı olarak bir gün anlatirim
En son 27 ocakta yola çıktım:d Ve hâla buradayım. Halimden memnunum her şey iyi gidiyor...
Allah iyilik versin, iyi aksamlar
Teşekkür ederim aynı şekilde Allah sizede iyilik versin. İyi akşamlar
Benden de çok teşekkürler
Rica ederim
Ankara 'ya babaannemin yanına gittim Bir de İngiltere'ye halamın yanına oradan da Paris'e ve Almanya'ya gittim
En son İzmir'e gidip geldim, bir sonraki rotam da aynı duruyor
Antalyaya gitmiştim bikaç günlüğüne 😊
Antalya kadar güzel şehir yok değil mi? 😊
Evet gerçekten güzeldi ama sonra ordan Bodruma gitmiştim orası da güzeldi
Bodrum'la kıyas edilemez elbette ama Antalya'nin tadı başka
Aynen öyle 😇 ayrı bi güzel Antalya
Memleketim ve yaşadığım yer diye demiyorum, öyledir
😄 öyle diye de övebilirsin.. ben de önceden Hatay için aynı şekilde hep överdim🙄 halâ överim ama işte pek övülecek yeri kalmadı.
Antalya için samimi duyguları aktardim:))
Hatay yerle bir olsa bile hem zihinlerde hem de dillerde bıraktığı kültürüyle, eski havasına en kısa sürede tekrar kavuşacak inşallah...
En son seyahat etmemişim onu farkettim 😁
O kadar uzun süre oldu ki; hafızamdaki yeri bile sisli diyorsun yani 😄
Benden daha iyi ifade ettin 😁
En kısa zamanda sis perdesi kalkar umarım:))
Hayırlısı 😃
En son artvine gitmiştim.
Çok önceden erzuruma gittim teyzemin oraya
Kabadokya Agustosda
İstanbul bi 4 ay falan oldu
Samsun’a gittim.
Memlekete gittim, İstanbul'a döndüm
4 ay önce ✈️
selam murat mesaj atabilirsiniz bana
En son tunceliye gidip geldim
En son tokat
Edirne
En son İzmir
3 hafta oldu