
Onunla yolculuk bir başka olurdu dediğin kim var? 😜😄
Şarkı ateş ateş.. 🔥😎

Onunla yolculuk bir başka olurdu dediğin kim var? 😜😄
Şarkı ateş ateş.. 🔥😎
Bugün yaramaz günüm :

Cevap
23Cevap
@HeartofFire Seninle gitmek isterdim tabi ki de.. :D keyifli olurdu kahve eşliğine.. keyifli günler.. 🥂✨
vagonları birbirine katabilirdim ben ama haberin olsun 😂
@HeartofFire Olsun eğlence işte 😂 bu arada kahve şekerli olsun 🤣 ahahs
😂😂 kahveyi sen yap ben sigara getireyim ahdh
Olur anlaştık 😂😂🚬
Ayy onunla böyle bir yolculuk yapsak karşılıklı oturup saatlerce konuşsak, bakışsak , gülsek ne güzel olur 😁
@emre00 reisle güzel olurdu
Zamanında Kayseri Erzurum arasında tren ile çok yolculuk yaptım. İmkan olsa Melis Babadağ ile gitmek isterdim nasıl hayal ama
@efulimmm88 kuzumla 😌🥰
Ama nereye gideceğimizi o seçsin 😅
Yiaaa 🥰 doğu tarafına gidelim 😌
Hemen bavulları hazıla gidiyoruz 😅😌
Hadiii 😌
Bryce Dallas Howard la çıkayım da gözüm gönlüm açılsın.
@imperfect1903 sonra yanlışlıkla vaginlarda. İterdimm dkddkdk
Kesinlikle yanlislikla olmustur eminim Lskdkodkdkewpe
YANLIŞLIKLA aynen
Yok maalesef bulsam Bi doğu expresi yapardım
Çok pahalandı bu doğru ekspresi resmen artık uçtu uçtu😂 kuzey ışıklarına gitmek daha güzel
kimseyle aklı olanda benle çıkmak istemesin jsj
Kimseyle o kadar da güzel değil tren yolculuğu benden demesi fjfjf
En yakın arkadaşlarımla tren yolculuğu yapmak efsane olurdu gerçekten.
Tren yolculuğu uzun olacağı için muhabbeti saran birileri olabilir.
En son Rusya'da çıkmıştım, yani hiç sevmedim, sıkılıyordum.
Yıldız Tilbeyi görünce yolculuk hevesim kaçtı 🙄😂😂😂😂😂🤣🤣
Doğu ekstresi istiyorum.. :)
Olursa bi gün müstakbel eşimle olabilir…
Konumuna göre çok değişir. Ama bir kaç kombinasyonum var 😄
sevdigim adamla :( trenden once istanbulu gezmek isterim
Tek başıma olayım olmuyor mu ya
Olur elbette :D
Annemle çıkmak isterdim valla çok sevinirdi 🤗
Behzat Ç karakteri kafa açmaz relax az konuşur çok içer iyi be.
Tek başıma yalnızlık daha iyi kimsenin sıkıntısı çekilmez
Trenleri cok seven biriyleee ❤️❤️❤️❤️❤️❤️🖤🖤🖤🖤🖤
Tek gidicek kimse yok
@helene1 le gitmek isterdim✨️
Turistik doğu ekspresi için ya abim ya da kuzenim
Sevgilimle tabi ki ama yok...
Kardeşimle güzel olurdu
Ailem ile çıkmak isterdim 😊
İmkanım olsa da tek başıma kafa dinlesem biraz.
Sevgilim le yoda arkadaşimla
Kimseyle istemezdim 💆♀️😬😂
Bir kişi bile yok yalnız çıkacağım bu yolculuğa 🙄
Kafa dengi arkadaşımla
tek başıma güzel olur
Yataklı vagonda mı 😂
Hayatımın aşkı ile 😊
Seninle ☺
Tanışıyor muyuz? 😃
Tanışalım. Ama biletler senden şimdiden anlaşalım ☺😁😁
Teşekkürler sana iyi yolculuklar diyelim 😃
:( üzdün
Hiç sanmam 😃
Niye ya
Yakın arkadaşım ile
Seninle hfgdf
Evet kimin'le
Fatma Turgut derdim herhalde
Tek başıma
Tek iyidir
Kimseyle😃
Kedimle
Tek başıma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?