Tatil & Seyahat Napiyosunuz İstanbul'dan kimler anlık alalım 😍? Amniyon___Sivisi Takip Et Yoda Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl İstanbul'da nerdesiniz komşum varmiii Güncellemeler+1 yıl Arkadaşlar göz hakkınızı helal edin düşünemedim. BİM'de ekmek reyonunda var bu kek. Napiyosunuz İstanbul'dan kimler anlık alalım 😍? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 22,7b cevap paylaştı. Afiyet olsun bende şarkı dinliyorum ve kahve içiyorum öyle 0 0 Yorumla
novel Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 880 cevap paylaştı. güncellemen öyle hoş ki :) helal olsun tabibimde böyle görmedim ama bakalım bakalım 1 2 Yorumla Amniyon___Sivisi +1 yıl Sürekli olan bir ürün değil zaten bende tesadüf denk geldim dün aksam Yorumla novel +1 yıl sana afiyet bal şeker olsun :) Yorumla
Hanjinx Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Afiyet olsun. :D Ofisteyim şu an o yüzden anlık atamıyorum, artık çıkınca Adalar fotoğrafını atarım. :D 1 0 Yorumla
s Arag0rn Takip Et Master Yaş: 41 , eic 41% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 485 cevap paylaştı. Afiyet olsun. Sitenin yüzde 30 u İstanbuldur muhtemelen 1 0 Yorumla
whoreu Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 53% +1 yıl bu saatte İstanbul'da ne yapacaksın ki oturucan evide dizi, yemek, sigara 😅 izleyecek dizi de yok önerin bari de boş dönmeyelim 😅 0 6 Yorumla Amniyon___Sivisi +1 yıl İzinliyim bugün can sıkıntısından patliyorum Yorumla whoreu +1 yıl aynı aynı bende demin sipariş verdim hala gelmesini bekliyorum Yorumla Amniyon___Sivisi +1 yıl Ne siparişi yemek mi Yorumla whoreu +1 yıl evet Yorumla Amniyon___Sivisi +1 yıl Kendin yap üşengeç😂 Yorumla whoreu +1 yıl valla hiç uğraşamam hahaha Yorumla
Barbarosakman Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Çalışıyorum 0 7 Yorumla Kremalı_Spagettii +1 yıl Bu ney Yorumla Barbarosakman +1 yıl @Kremalı_Spagettii neye benzettiysen o Yorumla Kremalı_Spagettii +1 yıl Hiçbir şiye benzetemedim abi Yorumla Amniyon___Sivisi +1 yıl @Kremalı_Spagettii 😂😂 Yorumla Barbarosakman +1 yıl @Kremalı_Spagettii bu pres makinası tarzında bi makina ufak çaplı birsey Yorumla Kremalı_Spagettii +1 yıl Hee anladım abi kolay gelsin Yorumla Barbarosakman +1 yıl @Kremalı_Spagettii eyvallah kardes Yorumla
softpowerr Takip Et Master Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl İatanbul derya deniz. Anadolu yakasında bir gariban adamım 0 0 Yorumla
_Expendable Takip Et Master Yaş: 38 , eic 43% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 377 cevap paylaştı. Pis bir trafik var Kadıköy Ümraniye arası sıkışıp gebericez şimdi 1 0 Yorumla
sozaramızdakalacak Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl İstanbul kız kardeşimle oturuyoruz canımız sıkılıyor. 0 0 Yorumla
Gamsızkedersiz46 Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 69% +1 yıl Afiyet olsun memleket İstanbul ama mekan Ankara 0 0 Yorumla
GeceFısıltısı Takip Et Xper 7 Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Buldun mu abla 🤭En sonunda ben gelecem Yürkiye ye ahhah 0 0 Yorumla
Birkan6161 Takip Et Bilge Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Akşam olsada yatsak diye bekliyorum İstanbuldan :D 0 0 Yorumla
Kremalı_Spagettii Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Afiyet olsun, acıktırdı. Boş boş duruyorum ben 1 10 Yorumla Amniyon___Sivisi +1 yıl Göz hakkını helal et. Yorumla Kremalı_Spagettii +1 yıl Est. Helal olsun Yorumla Amniyon___Sivisi +1 yıl BİM'de var bu kek her zaman olan bişi değil dün tesadüf gördüm Yorumla Kremalı_Spagettii +1 yıl Aa adı ne Yorumla Amniyon___Sivisi +1 yıl Dur çekim atim Yorumla Amniyon___Sivisi +1 yıl https://hizliresim.com/antab5x bu Yorumla Amniyon___Sivisi +1 yıl Her zaman olan bı ürün değil ama denk geldim tesadüf Yorumla Amniyon___Sivisi +1 yıl Bir dilim kek yicem diye kocaman kek yapamam😂 Yorumla Kremalı_Spagettii +1 yıl Aaa anladım şimdiii tenk yuuuu afiyet olsun Yorumla Amniyon___Sivisi +1 yıl Teşekürler🌺 Yorumla
lenii Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 637 cevap paylaştı. anlık falan atamam oturuyorum bacak bacak üstüne attım 0 0 Yorumla
Chihuahuan Takip Et Yoda Yaş: 102 , eic 100% +1 yıl Klasik ofis pozu benimkisi bi esprisi yok 0 0 Yorumla
Xxxxxxx1xxx Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Sanayiden geldim çay içiyorum 0 1 Yorumla Xxxxxxx1xxx +1 yıl Avcılar olur mu Yorumla
Aserehehadejetejebe Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 649 cevap paylaştı. İşteyim atarsam içiniz kararır 0 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 1,2b cevap paylaştı. çalışıyorum 0 0 Yorumla
Asknedencanyakar_ Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 1b cevap paylaştı. İstanbul 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Afiyet olsun bende şarkı dinliyorum ve kahve içiyorum öyle
güncellemen öyle hoş ki :) helal olsun tabi
bimde böyle görmedim ama bakalım bakalım
Sürekli olan bir ürün değil zaten bende tesadüf denk geldim dün aksam
sana afiyet bal şeker olsun :)
Afiyet olsun. :D
Ofisteyim şu an o yüzden anlık atamıyorum, artık çıkınca Adalar fotoğrafını atarım. :D
Afiyet olsun. Sitenin yüzde 30 u İstanbuldur muhtemelen
bu saatte İstanbul'da ne yapacaksın ki oturucan evide dizi, yemek, sigara 😅 izleyecek dizi de yok önerin bari de boş dönmeyelim 😅
İzinliyim bugün can sıkıntısından patliyorum
aynı aynı bende demin sipariş verdim hala gelmesini bekliyorum
Ne siparişi yemek mi
evet
Kendin yap üşengeç😂
valla hiç uğraşamam hahaha
Çalışıyorum
Bu ney
@Kremalı_Spagettii neye benzettiysen o
Hiçbir şiye benzetemedim abi
@Kremalı_Spagettii 😂😂
@Kremalı_Spagettii bu pres makinası tarzında bi makina ufak çaplı birsey
Hee anladım abi kolay gelsin
@Kremalı_Spagettii eyvallah kardes
İatanbul derya deniz. Anadolu yakasında bir gariban adamım
Pis bir trafik var Kadıköy Ümraniye arası sıkışıp gebericez şimdi
İstanbul kız kardeşimle oturuyoruz canımız sıkılıyor.
Afiyet olsun memleket İstanbul ama mekan Ankara
Buldun mu abla 🤭
En sonunda ben gelecem Yürkiye ye ahhah
Akşam olsada yatsak diye bekliyorum İstanbuldan :D
Afiyet olsun, acıktırdı. Boş boş duruyorum ben
Göz hakkını helal et.
Est. Helal olsun
BİM'de var bu kek her zaman olan bişi değil dün tesadüf gördüm
Aa adı ne
Dur çekim atim
https://hizliresim.com/antab5x bu
Her zaman olan bı ürün değil ama denk geldim tesadüf
Bir dilim kek yicem diye kocaman kek yapamam😂
Aaa anladım şimdiii tenk yuuuu afiyet olsun
Teşekürler🌺
anlık falan atamam oturuyorum bacak bacak üstüne attım
İstanbuldayım görüşelim
Klasik ofis pozu benimkisi bi esprisi yok
Nefis görünüyor
Afiyet olmasin canim cekti
Sanayiden geldim çay içiyorum
Avcılar olur mu
Şekli çözmeye çalışıyorum.
İşteyim atarsam içiniz kararır
Sıcak çikolata mı
Afiyet olsun, bizde ekmeğimizdeyiz çalışıyoruz (:
çalışıyorum
Beeen
işteyiz anlık olarak
Oturuyorum
İstanbul
Antalya
oturuyom