
Bütçe sıkıntınız olmasa, tek başınıza yurt dışına seyahate gidebilir miydiniz?

Bütçe sıkıntınız olmasa, tek başınıza yurt dışına seyahate gidebilir miydiniz?
Bütçe sıkıntım olmasa çözerdim bir şekilde.. dil bilmediğim için tercüman tutarım bir tane. o hallederdi zaten nerede gezilir ne yapılır gibisinden. bunun haricinde istediğim kadar da kalırdım yurt dışında da para lazım işte.
hayır gitmem, olmaz 😅
Neden ya🙄 Tek seyahati sevmiyor nedense kimse😅
sıkıcı olur 🥱
Anladım😅 Yani evet orada yaptıkların arasında arkadaş vs. Edinmek olmazsa sıkılır insan. Biraz da karaktere bağlı tabi.
Hayır gidemem.
Neden :/
Yalnız başına tatil mi olur 😏
Ben yapıyorum çok da güzel oluyor :D Özgürlük... dff
Bunu tartışalım 😒
Tartışalım... ^^
Seninle de tartışılmıyor ki 😃 hayat çok sıkıcı gelmeye başladı bana ddjs
İlerdeki hayatım için dedim belki :D Allah Allah
Benimle tartışılmıyor mu fjfjfjt bence sen tartışamıyorsun benle ondan😄
Seinjerlin en son bana fosil dedin 😃 unuttum sanma
Teşekkürler
Rica ederim 🙏
Cevap
26Cevap
Tek başına gitmem. Dil bilen biri olmalı yanımda. Taksim dayı gibi 🤪
Taksim dayıhalleder bu arada rahat ol. :D
Bir adet orta kasa Renault 9 Broadway alırım. Bütün bakımlarını yaptırıp, tek başıma Avrupa'yı aylarca dolaşırdım. Avrupa turu bitince Azerbaycan'a, Gürcistan'a ve KKTC'ye giderdim.
bunun için fazla yalnız insan olmak lazım ya zira şehir dışına bile yalnız tatil yapmak insana keşke yanımda birileri olur detittirirdi
Genelde tek başıma gitmeyi tercih ederdim zaten. Arada bir iki kişiyi alırım bazen belki.
Tabii ki giderdim. Günün birinde mutlaka gideceğim zaten. Ben tek gezmeyi seviyorum🩷
Evet gide bilirdim. Seyahat etmeyi çok seviyorum.
Ederim, etmiştim de, şimdi aldığım maaş yetmiyor gitmeye ama olsa yine ederdim
Sevgiliyle gitmek en güzeli ama tek başıma da giderim olmayacak bişey değil
Bu ara planlama yapıyorum, 2023 bitmeden gidebilirsem ne ala...
Bütçe sıkıntım yok ama tek başıma tercih etmem. Çok sıkıcı oluyor
Ederim çokta güzel olurdu fransaya giderdim mesela orada alizée gibi bir hatunla tanışırdım😄
Evet giderim ama tercihen sevdiğim kişiyle beraber gitmek isterim, zaten Erasmusla düşük bir bütce ile gittim
Gidemem ben de bir baba var baba gibi baba
Giderim.. fazla düşünmeden giderim hem de..
Evet gidebilirim
Evet, neden k gitmeyim?
Evet harika fikir
Ben yolda bile tek yürümeyi sevmem😂
Deneyim yaşamak güzel olabilir.
Giderdim zaten iş için çok seyehat ediyorum
Ediyorum sıkıntı olmadan.
Seyahate değil yaşam kurmaya giderim
böyle bir fırsatım olsa tabiki de giderim
sıkıntı dünyanın her yri olur
Bazı ülkeler evet, bazı ülkeler hayır.
Bir kaç ay önce gittim
Tek başıma gitmek istemem
muhtemelen gidemezdik.
Yarın Çin'e gidiyorum tek başıma.
Giderim rehberler ne güne duruyor
Bütçe sıkıntım yok.
Giderim.
Kesinlikle yapardım.
Elbette, giderim.
Giderdim
Kuzenimle giderdim
Bilemedim
Gidiyorum zaten
Giderim
Giderim tabi
Evet giderdim
Giderim
Nereye gidersin
Gitmiştim
evet yaptım
Giderim.
Giderim
Gideceğim
giderdim
Giderim
Elbette giderim
giderim
Giderdim
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?