Çocuklarla ve eski eşimle tatile çıkacağım, normal değil mi?

şu an görüştüğüm biri var eski esimden1 sene önce ayrıldım. Çocuklar dedi 3 gün ailece Karadeniz turu yapalım. Sonuçta anne babaliktan bosanilmiyor. Sevgilimle ciddiyiz eger gidersen o an beni sil diyor. İnsanlar arkadaşça ayrılamaz mi? Zaten aramızda birsey geçecek olsa neden bosanalim😪

Güncellemeler
+1 yıl
Eski eşim evliliğin sorumluluklarını kaldıramadı, iyi bir eş olamadı belki bende öyle evliliği yürütemek. İyi bir arkadaştık şimdide öyle.
Eski eşimle zaten olsaydı bu durum da olmazdık.
Biz anne baba arkadaş hersey olduk ama es olamadık sevgili olamadık. E ben bu adama daha niye döneyim.
İnşallah bu durumu anlamazsınız.
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler!
Çocuklarla ve eski eşimle tatile çıkacağım, normal değil mi?
Cevapla