Kırk yılın başı tatile gideyim dedim, ailemin de gelmesi saçma değil mi?

Tek başıma kara deniz turuna gitmek istedim yıllık izin aldım vs annemin gelecek okey o gelsin babam bende geleyim dedi babam tatile 3-4 senedir götürmüyor götürdüğün dede hep onun bunun evinde kalıyor hiçbir yer göremiyorum ablamla tartıştık daha bir şeyler olmadan hevesini kırıyon mutsuz oluyorsun heyecanlı ol tadını çıkar ailenle gitmek çok güzel tek zaten be yapacaktın dedi babam dünyayı gözleriyle görebildiği kadar görsün hasta adam bende ben ona dediğim de niye götürmüyor çocuk gibi peşime takılıyor dedim her şeyime karışacak rahat olamayacağım dedim felan filan tartışma çıktı babam sürekli fotoğrafları sosyal medyada paylaşacak bu da benim hiç hoşuma gitmiyor herkesin görmesini istemiyorum atarsam ven sadece kendimi paylaşırım oda 2-3 tane babam milyonlarca aynı kareden ailemle jdjkf Karadeniz turu yazmasını istemiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Bu soruyu bir fenomen sordu
@Bgyontar Teşekkür ederim ☺️
Kırk yılın başı tatile gideyim dedim, ailemin de gelmesi saçma değil mi?
Cevapla