Eşiniz ya da sevgiliniz her neyse tek olduğunda değil sizin yanınızda sadece güneşlenirken üstünü çıkarsa iz yapmaması için ama öyle halk plajı gibi kalabalık bir yerden bahsetmiyorum geleni normal daha az olan yerler için konuşuyorum buna kötü bakar mısınız? ya da herhangi bir kadının üstsüz güneşlendiğini görseniz hemen kötü mü düşünürsünüz?
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
Hayır kişinin tercihi saygı duyarım gadası
neden boyle yapıyorsun demezsin sevgilinse dimi yani
Kendisini bilen birisi zaten başkalarının yanında böyle bir şey yapmaz
çok az insanın oldugu yerden bahsettim
O zaman sorun etmesi yanlış
Yani bikiniyiz olmasın istiyor o yüzden de bikinisinin üstünü çıkarıyor kendi özgürlüğü cesareti Neden iyi ya da kötü düşünelim
sevggiline karısmazsın ama dimi yanında olsa
Dedim ya onun özgürlüğü istiyorsa İstediğini yapabilir kendi haklı düşüncesi var
güzel
Senin sevgilin ya da kocan sana karışıyor mu müsaade etmiyor mu
sevgilim sorun cıkardı ben de brsey demedim konu uzamasın diye yani tatil sonucta tartısma olsun istemedim
Şu an hala tatilde misiniz ve neden sorun çıkardı sevgilim kıskandım seni
yok döndük. bilmem kıskanmıs olabilir ya da baska bir sey
Belki de bikini yüzü seviyordur O yüzden istememiş olabilir uzun zamandır mı sevgilin
2 sene
daha oncesinde arkadastık biz ama 2 bucuk senedir sevgiliyiz
Uzun zamandır sevgilisiniz Peki kalabalık bir sahil miydi ve sen normalde nasıl giyinirsin o karışır mı kıskanç mı
30 kişi falan vardı sadece biraz arkada yol vardı insanlar yuruyordu ama özellikle bakmazsa gormezler yani 10metra falan vardı neredeyse. Yok pek karışmaz giyimime zaten ben düzgün giyinirim yani açık da giyindigim olur ama yerine göre. etrafımdaki kimse bu ne biçim dekolte giyiniyor çok ucuz falan demez yani her şeyi dozunda yaparım. sadece bunu dedigimde sok olmus gibi ters baktı
Garip gelmiş demek ki ona Hani plajlarda hep zaten bikinilerin arkasını çıkaran açanlar oluyor ama göğüslerini güneşe dönen çok az oluyor Sen göğüslerini de bu güneşe çevirmek istedin
evet sence bu tuhaf mı? yani senin sevgilin yapsa bir sey der misin ona
Dediğim gibi onun özgürlüğü onun vücudu onun göğüsleri kendi nasıl isterse bunu yapabilir Ben yanımdaki erkek olarak ona saygı duyarım...
Ya da onun için uygun ortamı yaratırım mesela alıp ıssız bir sahile götürürüm sadece üstündeyim altında çıkar istediğin gibi güneşten derim
işte çok mantıklı
Sanırım yenilikleri açık değil Çok da cesur değil yatak odası dışında seks de yapmıyorsunuzdur siz
yani oraya tatile gittik o yuzden farklı bir plaj dusunmedik
Anladım tatil için ayrı mı gidiyorsunuz denize başka zaman mı düşünüyorsunuz o farklı plajları
yani seneye artık bir daha ne zaman bronzlasabilinir ki :D
Çok güzel yerler var havuzu kimse tarafından görünmeyen oralarda Hiç giyinmeden güneşlenip havuza girip tadını çıkarabilirsin
ciftler mi gidiyor genelde hangi bolgeler
Yani birçok bir yerde var Bu arada sen kaç yaşındasın
31im ben o da 35
Çok da güzel yaşlardasınız ama dediğim gibi sizin Seks hayatınız sanki yatak odası dışında olmuyormuş gibi geldi bana çok rutin sıradan
ne olmalı ki baska dısarıda mı yapıcaz :D
Yani dışarısı değil ama dediğim gibi mesela ıssız bir sahilde olabilir arabada olabilir mutfakta olabilir soyum akabinde olabilir birazcık farklılık ve heyecandan bahsediyorum böyle şeylere kapalı olduğunuzu Hissediyorum Daha doğrusu sevginin
yani ev içinde başka yerlerde oluyor tabi ama dısarıda oyle bir ortam da olmadı acıkcası onu yaratmak gerek
Işte ben de onu söylüyorum zaten aynı şeyleri söylüyorum partnerin böyle şeyleri kapalı yoksa iki buçuk yıldır öyle şeyler yaratılır ve yaşanırdı Bence sen de istiyorsun bu heyecanı farklılığın
yani olsa olur tabi ama mesela ondan bu konuda sıkılma durumum olmadı şimdiye kadar hala heyecanlı belki ondan da çok arayışa girmemiş olabiliriz bilemedim ama ilerleyen zamanlarda söytlerim bunu :D
Ya beraber yaşamıyorsunuz sevgilisiniz çok sık da seks yapmıyorsanız normal Bunlar tabii ki ama dediğim gibi sıkılınca değil bunları arada yaparak sıkılmamak önemli
Bu arada söylesen de seninkinin yapacağını da zannetmiyorum
aynen cok sık yapmıyoruz ama bence bu sekilde daha iyi bence daha cok ozlemis oluyoruz. ama sıkılma durumu olursa tabi yapılır bence o da yapar ne biliyim ben bile istiyorum erkekler daha meraklı degil mi bu tarz konularda
Işte diyorum ya Her erkek aynı değil seninki sanki meraklı değil gibi ne kadar sıklıkla seks yapıyorsunuz
yok meraklı aslında romantik seyler hazırlar eder de o degisiyor duruma gore haftada bir bazen o hafta olmuyor işlere bağlı biraz
Yani uzak mesafe ilişkin mi yaşıyorsunuz Yoksa ikiniz de aile ile mi yaşıyorsunuz
aile ile yasıyoruz ikimiz de
Yani otelde mi seks yapıyorsunuz
onun evinde kimse yokken genelde ya da ufak tefek seyler arabada falan
Anladım E tatil O yüzden çok iyi olmuştur o zaman uzun uzun rahat rahat değil mi
evet güzel oldu yani en azından her gun gormemis gibi yapmasak da temas halindeydik genelde
Her gün de yapabilirsiniz Deniz Güneş yani libidoyu yükselten şeylerdir bundan bence Sen istemişsin de sanki o konularda biraz soğuk gibi
yani karsılıklıydı ben genel olarak istekliyim de oyle manyak gibi degil ama daha cok karsı taraftan beklerim o da cool tiplerden surekli hadi yapalım yapalım derken bulamazsın onu asla hahaha ama iyiydi bence ne az ne cok yerinde yani sadece seks icin gitmisiz gibi olmadı yani bu tatil gibi tatil oldu her seyden vardı illa seks olmadıgı zamanlarda da uzak degildik yine temas halindeydik surekli her seyden uzak surekli sarılmak uyumak falan bile guzeldi yani
Kesinlikle beraber uyumak bile zevkli olur ama her gece de seks yapmadan uyumaz yani
evet her turlu guzeldi sikayetim yok her gece olmasa da ona yakın oldu gibi
Kaç gün sürdü tatil
1 haftaydı
Güzelmiş yani yüzsüz güneşlenme dışında başka bir şeye karışmadı Peki sen mesela üstsüz güneşlenseydin göğüslerine baksaydı Birileri rahatsız olur muydun?
yok karışmadı zaten pek karışan maço biri değil öyle olsa hala beraber olmazdım. bu cok yaygın bir sey olmadıgı icin cok da diretip ortamı mahvetmek istemedim ama fazla insan da yoktu tanıdık biri cıkma ihtimali zaten yoktu biraz keyfimize bakalım istedim yani. kim gelip göğüslerime bakacak ki hem de belli ede ede öyle bir sey olmazdı :D
Kimse gelip önünde durup belli ede bakma Sonra uzaktan da olsa bakardı bu sende ne hissettirirdi Bunu soruyorum
uzaktan bakarsa dogru duzgun de goremez zaten ama bu beni ilgilendirmez ki uzaktan bakmaya calısan sapık biri gibi gozukur o kısmı onu tuhaf gosterir beni degil. ben kendi halimde olmaya devam ederim zaten muhtemelen uzaktaysa onu goremem
Güzel yani bence bu güzel özgür olmak kendine güvenmek partnerim Keşke bunların değerini iyi bilseydi daha önceki sevgilileri nasıldı peki onlarla ilişkin
ben pek umursamam etrafı daha dogrusu etrafımdaki kisileri tanımıyor olusum uzakta olusumun etkisi buyuk yoksa ben de arkadaslarımın icin hobaa diye soyunmam surekli yani spor salonunda cıkarıyorum mesela ama herkes cıkarıyor iste ama bu erkek arkadasım tanımadıgım kişi ve bir daha gormeyecegim bir grup insan. degerini bilseydi derken anlayamadım :D önceki ilişkilerim çok uzun sürmedi fazla ben yürütemeyeceğim ilişkide kalmam hemen bitiriyorum
Ben spor salonunda da soyunma kısmında tamamen çıplak oluyorsun duşa girerken falan bütün kadınlar görüyor onu söylüyorsun sanırım evet değerini bilememiş Yani sen çok daha eğlenceli çok daha farklı çok daha değişik haz veren şeyler yapabilecekken Bu biraz daha rutin biraz daha sabit biraz daha tekdüze sanki
iç çamaşırımla gidiyorum orada da içerde çıkarıp havluyla cıkıyorum ama giyinirken havluyu cıkarıyorsun sonucta kimse kimseye bakmıyor. yani birlikteyken eglenceli bu mesela ben de tek basıma gidip de ustsuz guneslenmek istemem gereksiz insanlar dibinde bitebilir ama o yanımda diye soylemistim ama ona uymadı maalesef.
Evet işte ben de onu söylüyorum zaten senin tadına varamıyorum senin o değişik farklı Kendine Güvenen heyecanlı durumuna çok uyuyamıyor gibi Sanki yatakta da çok fazla pozisyon yokmuş gibi geliyor bana
yok iyiyiz yatakta yani ben memnunum kendi adıma ama ben biraz daha hareketliyim sadece o daha mantıklı karar veriyor surekli mantık mantık mantık :D
İşte onu diyorum biraz mantık dışına çıkmak lazım biraz çılgınlık yapmak normal hayatta da cinsellikte de yatakta da sen yaptıklarınla Mutlu oluyorsundur
ne diyim ben simdi ona alınmaz mı mantık dısına cıkalım mı diycem hahahahah :D
E yani birazcık iteklemen lazım İnşallah filmleri izle hikayeler oku arkadaşından başından geçmiş gibi Sanki bir şeyler anlattı Çok etkilendiğini söyle yap bir şeyler yazık etme kendine tadını çıkar kadınlığının
ya hiç de beceremem böyle seyler cok yapmacık olur bir arkadasım dediginde zaten direk kendin oldugun belli oluyor hahah neyse zamanla ufak ufak derim :)
Bence farklılıklara girmesin ona da o hayallere sokmalısın Sonuçta hayat farklılıklar da güzel ya ben senin o 7 günlük tatil olsaydım şu an hala ballandıra ballandıra anlatıyordun ya da anlatamasan da her gözünü kapattığında o tatili hatırlıyordun
hayalere sokmak kolay aslında ama fazla zaman olmuyor calıstıgımız zamanlarda işte ikimiz de yogunuz izin olunca anca tatil falan uzun sureli oluyor. yani zaten guzel gecti tatil ben memnundum
Umarım daha da güzel olur her şey
Yurtdışında bu çok yaygın ve kimse tek çırılçıplak kadına dahi bakmıyor. Bizde plajlar giyinik olsan dahi bakacak abazalarla dolu
evet kadınlar umursamıyor ki yani anormal bir durum değil bu nasıl erkekler ustsuzse kadınlar da oyle iz yapmadan guneslenmek istiyor ama burada farklı algılanıyor
Amerikada örneğin plajda öpüşen sevişen sevgililerde oluyor ve kimseden çekinmeden yapıyorlar bunu. Ek olarak kimseden göğüs popo felan saklamadan tamamiyle çırılçıplak güneşlenip denize giriyorlar kimse bakmıyor bile. Kısaca medeniyet güzel bir şey.
evet umursamamaları guzel ama bana çırılçıplak olmaları da normal gelmiyor mesela ama onların bilecegi is tabi ya da öpüşmek tamam da ben de ulu orta sevişmelerini normal görmüyorum o başka bir şey özele giriyor ama benim dediğim o değil
Anladım
Gördüm ve şok oldum dhaa neler dedim. bem utandım da kadın utanmadi tabi Rustu.. ama Türkler de de aynı durum bu daha iğreti edici
neden ki cok az insanın oldugu yerde uzakta sezlongta yani insanların icinde degil ki
Uzaksa bilemem.. ama benim iki adım ötenmdeydi şok oldum iyyyy
hahaha yok ya gostere gostere degil öyle
İsteyen istediği gibi takılsın ama tabi bunun için çocukların ve ailelerin olmadığı özel plajlar olsa çok daha iyi olur.
tabi ki
Ama bu yobaz Arap hayranı yönetimle mümkün değil maalesef.
benimki acık goruslu ama sorun cıkarttı
Ben sevgilin ya da kocandan bahsetmiyorum. Ülkeyi yönetenlerden bahsediyorum
anladım dogru ama onlara da boyun egersek onlara benziyoruz
Tamam da eskiden bunlar için ayrı plajlar vardı egede falan. Aile ve çocukların olduğu bir yerde olmamalı bu iş. Zaten onlar da bunu bildikleri için o plajları ailelere açtılar şimdi kimse ıssız sahiller ve oteller hariç üstsüz güneşlenemiyor
dogru. evet otellerde var yani burada görüyorum
Zaten artık sadece otellerde kaldı . Eskiden bizim Antalyada falan bazı plajlarda rahatça güneşleniyorlardı. Bana kalsa tamamen nude plajlar da olmalı sile ve çocukların giremediği
yurtdısında cok oluyor oyle ben mesela o kadarına girmem yani benim için uymuyor ama isteyenler gidebilir benim dediğim üst kısım sadece ve çok basit bir şey bu yani cok az kisinin oldugu yerde hem de yani bikini izi kötü duruyor yoksa alın bakın göğsüme şeklinde düşündüğümden değil :D
Valla net konuşayım tek sebebin bikini izi olduğuna beni kimse inandıramaz
cidden ama ben kendi terasımda da öyle güneşleniyordum etrafı kapalı kimse gormuyor orada da ama o ust kısmın izleri beni rahatsız ediyor
Valla kim ne derse desin boş. İşin içinde o da olabilir ama kadınlar beğenilmeyi azulanmayı istiyorlar kesinlikle.
tabi ki istiyoruz begenilmek ama burada sebebim bu olsa tek tatile gidip kimseye sormadan ustsuz de guneslenirim yani mantıgım o degil
Evliysen tek tatile nasıl gideceksin
evli degilim ki
Ooo kraliçeyiz, sultanız desene 😃
evet şimdilik böyle :D
Peki ya daha önce?
yok evlenmedim hiç
O zaman sen tam keyif hatunusun desene 🙂
yani öyle aslında keyfi seviyorum tabi ama kafama uyan kisiyle devam edersem sultanlığı devredebilirim bakalım :D
Yaş kaç?
ben 31 o da 35
İyi tamam onunla mı olur bilmiyorum ama hayatını da yaşamışsın valla tam vakti bence.
yani olabilir onunla ben cok evlilik meraklısı biri degilim biraz uzak duruyordum bana uygun biri yok gibi geliyordu ama bu kisiyle genel olarak iyiyiz olabilir yani daha 2 senelik bir durum
Daha ne olacak. Bence evlenecekse evlensin evlenmeyecekse hemen başkasına bak. Her şey zamanında güzel evlilik ve çocuk işleri 35 i geçtimi ondan sonra olmuyor artık
haha evet de ben öyle hemen başkasına bakabilecek biri değilim maalesef ben zor benimseyebiliyorum yapı gereği yani bu kişiyle şimdilik devam etmek istiyorum bakalım neler olcak :)
Bir şey olmayacak benden söylemesi. Bence evliliğe zorlamalısın onu baktın olmuyor hemen gönder
neden öyle düşündün kii
Çünkü ideal zamanı kaçırıyorsun ve bunun asla evlenmeye ve de çocuk sahibi olmaya niyeti yok.
Ama bununla olmasa bile kimle olacak ki öyle biriyle tanışmam gerek yani etrafta cok erkek var ama istedigim gibi sadece bu kişi var
Valla artık orası da senin bileceğin iş ama netten bul sen de çevrende yoksa.
bilemiyorum ben oyle gorev gibi biriyle evlenebilecek biri degilim biraz da istedigim kisi olsun istiyorum :D
Nerenin hatunusun sen merak ettim
istanbuldan selamlar neden bu kadar merak edecek ne vardı ki hahahah
Sadece merak.
iyi mi kötü mü yani onu sormustum :D
İyi tabi. İzmir ve İstanbul kadınları genelde modern ve kalitedir
Evlenmek istemememle mi alakalı öyle düşündün anlamadım. O biraz da karakter ve tarz meselesi şehirle ne kadar alakalı bilmiyorum burada da ne tuhaf tipler var yani aynı ortamda nasıl yasadıgıma anlam veremiyorum
Yok şehire göre çok değişiyor. Mesela bizim antalya hatunları ağır kezban
Burada da var her cins emin olabilirsin :D kezban derken tam olarak ne demek istiyorsunuz bu arada yani ne yapıyorlar ki?
Yani tek dertleri evlilik. Evlenmeden cinselliği erkeğin kadını kullanmak olarak görüyorlar falan. Görüntüleri modern ama kafa hala köylü kafası
kullanacak bir sey yok ki yani tek adam zevk alıyorsa evet ama karsılıklıysa birlikte kullanmıs olursun. ya da sevgilinse kullanma durumu yoktur yani isin gidisatıyla alakalı bazı insanlar sevgisini de o sekilde gosterebiliyor. Yani kezbanlık mı bilmiyorum ama benim de belirli takıntılarım var bir erkekle cıkmaya baslamıssam bile kafamda belirli duzeyse uyusmaya baslamamıssa yani nasıl desem benimsemeye baslamamıssam icimde ben de cinsellik yasamam ama kullanma olarak degil de istemem yani oyle biriyle bir sey yasamak zaman isterim o yuzden nereden baksan ilk aylarda bende cinsellik olmamıstı bazı erkekler buna da tuhaf diyor mesela
neden kötü düşüneyim kaç yaşında kadın, istediği gibi giyer çıkarır. heralde gidip halk plajında üstsüz güneşlenecek değil :)
aynen halk plajı degildi ortalama 30 kisi vardı plajda herkes kendi halindeydi işte düşün sevgilinle boyle bir ortamdasınız sen laf eder misin ona
yoo zaten genelde üstsüz güneşlenir özel plajlarda olduğumuz için
ha anladım burada özel plaj değildi ama cok insan da yoktu aslında
çokta farketmez. kaç yaşında kadınsın. sen ortamın uygun olduğunu düşünüyorsan gerisi önemli değil
evet ama işte..
kocana biraz büyümesini. kendine ve sana güvenmesini söyle
henüz kocam değil ama başka bir şekilde söylerim anca
bide kocan değil :D oda iyiymiş. sende dinledin yani
sorun cıksın istemedim tatildeydik sonucta benim en sevmedigim seylerden biri huzursuzluk tartısmak istemedim ondan
ama böylede özgürlüğün kısıtlanıyor
evet normalde kabul etmeyecegin seyi bazen kabul edebiliyorsun
neden kötü düşünelim. etrafta donla atlet ile denize giren bir sürü erkek varken
herkes aynı degil demek ki iste buradakiler daha acık goruslu ben sordugumda sorun cıkarttı istemedi
kıskançlık nedir biliyormusun bir insan birini kıskanıyorsa kendisi kıskançlığa sebep olan davranış ya da hareketi başkalarına yapıyordur.. Yani o biri üstsüz güneşlense bakar. sana da bakılacağını iyi bilir
anladım ama bakınca ne oluyor ki biri baktı diyelim ben orada oyle gunesleniyorum bir sey yaotıgım yok ki
erkek kadına kadın rkeğe bakar bakacaktır da. normal sana bna ona normal ama çogunluk?
o yüzden halk plajından bahsetmöemiştim daha az insanın oldugu yerler icindi ama yine istemedi :/
denge işi ilişki aşk her neyse adı orta yolu bulacaksınız
evet öyle ben kapattım konuyu zaten ne yapıcam sorun cıksın istemedim yani
Ama bir tarafin ozgurlugu engellendi boyle
ben genel huzursuzluktan hoslanmıyorum ondan kendimden bir seyler verebiliyorum bilmiyorum ne kadar dogru
orta yol
ne yapmam gerekir mesela
Benim yanımda sikinti yok ama erkek bakarsa 404 fount×@
senin yanında sorun etmezsin ama baska erkek de gelip ne diycek sen varken zaten
Bisey diyemez ama bakar ben karımı kıskanırım abi kavga cikar
ne var ki bakarsa baksın ne olucak bakınca bir sey yapmıyor ya :/
Bakamaz aynısı senin başına gelse senin kocana ciplak yatsa karılar kesse sende görsen empati kur bakalım
niye kocam cıplak yatsın ki o baska bir sey ben de bikini altından bahsetmiyorum sadece ustu icin konustum gogus bolgesi yani
Göğüs ciplak kocan izin vercek öylemi sen kafayı yemişsin
koskoca plajda 30 kişi vardı kim bakacak allah askına herkes kendi halinde
Sutyen tak bari abartma amg caninmi sıkılıyor senin
esit bronzlascaktım
Ne yaparsan yap beni ilgilendirmiyor kocan düşünsün
tamam
esit bronzlasmak istiyordur bisey dusunmem ama cok sek. siyse gozum hafiften kayabilir😉
Dediğin gibi halk plajı dışında olabilir ama onda da tabii sırtında iz olmaması için çıkarabilir
sırt için mi sadece ön kısımdaki iz için ne yapacak?
yok o kadar değil
ne olur ki
eşimin memelerini niye başkası görsün
gördü diyelim kafasını cevirdi gitti ne olur :D
o zaman sende dışarda çırılçıplak dolaş :D
yok daha neler :D
yanii hani millet bakıp geçiyordu :D
ya aynı seyler degil ki :D
kötü düşünmezdim ama kıskanır ve istemezdim böyle bir şeyi.
o da istemedi kıskanclık degil belki ama ne bilmiyorum yani ustsuz olunca ne oluyor ki uzanıp gınesleniyorsun aynı sey
fark başkasının değer verdiğin birini öyle görmesi zaten.
siz kadın olarak sorun görmezken biz sorun yapıyoruz ilşte :)
yani öyle görünce ne olacak kimseyle muhatap olmuyorum sonucta kendi halimde sevgilimde yanımda olacaktı bir sıkıntılı durum yok ortad mesela bir erkek neden yanındakine oyle gorulmesini itemez ki
işte diyorum ya erkek olmadığınız için anlamamanız normal.
size sıradan gelen bir durum bizim için mesele olabiliyor.
peki nasıl bir his bu onu anlatabilir misin bilmiyorum yani şımarıklığına mı yapıyor yoksa cidden kötü mü hissediyor
benim bir kız arkadaşım olsa ve yanımda o şekilde güneşlense gözümü kapatıp kestiremezdim mesela.
öyle söyleyeyim de anlayın :)
ahahah aslında kestirdiginiz sure boyunca unutur sorun etmezsiniz ama bence erkekler kendi kendilerine sorun yaratıyolar
ama anladım yani daha kurcalamıycam :D
yooo kurcalayabilirsin benim için sorun değil :)
sadece şu var: sabaha kadar kurcalasak bakış açımızı anlayamayacak ve anlamlandıramayacak gibi duruyorsun :D
biraz öyle gibi :D tamam o zaman neden kestiremezsin diye sorcam merak ettim yani baksa ne olur biri gecerken baktı ve kafasını hemen geri cevirdi diyelim ne olcak bir sey olmadı adam gecti gitti yani ne var bunda :) ha sen sevgilinin de birine karsılık verecegini dusunuyorsan onun birlikte olmazsın zaten yani sorun nerede esas olarak o noktayı anlayamadım
şimdi bak, diyelim ben seni üstsüz güneşlenirken gördüm, etkilenirim anladın mı?
bunu bilen veya öngören erkek arkadaşın da bundan rahatsız olur :)
size göre bu, iz kalmasın diye yapılan bir güneşlenme eylemidir.
ama bizim zihnimizden yüz farklı senaryo geçer.
yanında yatan erkek arkadaşın için de, karşındaki seni gören tanımadığın erkek için de bu böyledir ;)
anlık etkilenebilirsin normal ama bu fizigi iyi olan normal bikinili birini ya da mayolu bir adamı görünce de olabilir yanlıs mı :D yurtdışında insanlar güneşleniyorsa onların esleri falan niye bir sey demiyor onlar da etkilenmiyor mu burada yorumda dısarıda yasayan biri yazmıs burada kimse umursamaz diye :/
orada kumsalda ilişkiye giren de var.
seks ya da türevleri olan eylemleri oralarda sıradan bir aktivite gibi; yemek yemek, su içmek vs...
ama burada tabu, açlık, doymazlık falan gibi eylemsi hareketler yaygın olduğu için bir kadın gördüğünde psikolojide yaygın bir kuram olan algıda seçicilik falan çöpe gidiyor :)
bence orada da insandan insana degisiyordur herkes her an kumsalda ilsikiye girmiyor ya da genel olarak sürekli iliskiye girmiyor ya sadece kendilerini dizginlemeyi basarmıs artık umursamayan insanlardır diye dusunuyorum
katılıyorum :)
anlastık cok sukur :D
anlaştık da o haline dair bir merak hasıl oldu bende nedendir acep? :D :D
anlamadım neyi merak ettin :D
o sere serpe halini :D :D
normal göğüs işte hiç mi görmedin hahaha
seninkini görmedim evet :)
görmemen normal :D
bu yüzden marjinal olmayı hep sevdim işte :)
normal olan bana uymuyor :) :)
merak ettim ama hehe
ben de olsam beni merak ederim normal dfhgdf
Ama bu sorunu çözmüyor ki :)
hahahaha
Ya offf niye böyle oldu olmaması lazımdı 🙂
ne olması gerekiyordu :D
Bilmem özel den bir yazı mı bekledim bir detay mi nedir bilemedim:)
Peki :)
ustsuzler plajina gittik yunan adasin da ama orada kimse kimsenin umrunda degil
aa neresi orası
mikonoss sahili zaten oyle..
bir sonraki tatil yerim belli oldu :)
hahah erkek misin sen
ne alakası var ya :D
dedim sapikkk meme gormeye gidicekk 😁😁😁
demek öyle orangutanlar da varmış cidden hahaha
hahahah hersey mumkun sen kac yasindaydin
31im ben
ve bekarsin tabi bubkadar ozgurluk nasil olcak baska 😁
nasıl yani :D niye olmasın ki
evli olsan esin belki yaptirmaz
sevgiliyken de yaptırmıyor ki saka gibi
hahaha tatlim orasi komple ustsuz dolu yaptirtmaz tabi
hayır turkiyede tatildeyken en fazla 30 kisi vardı sahilde pplajda ve istemedi ustsuz guneslenmemi yani bana kim bakıcak ki herkes kendi tatilinde
kendisi etrafa cok dikkatliyse sende biraz fizigi belirgin biriysen o stresi yasamak istememis
fizigim iyi ama insanlar da grup halinde gelmişlerdi tek basına tuhaf tipler yoktu hic ve biz de kendi halimizde guneslenecektik sezlongları biraz uzaga cekip
komple mi cikartmak istedin yuz ustu yatip? yuzustuyu zaten cogu turist yapiyo
sırtustu ve yuzustu iste eşit sekilde gunesleniyorum
yaza sut gibi girip cikolata gibi cikanlardan misin.
yok maalesef calısıyorum o kadar vaktim yok o yuzden her gunesi gordugumde bunu kullanıyorum kendimi sezlonga fırlatıp yanmaya calısıyorum bide cok zor yanıyorum zaten :D
senle sohbet edebilirmiyiz ozelden yazarmisin
maalesef :)
10 yuz bin milyon israrcik yapsam🙂
buradan istedigin gibi yazabilirsin sorun yok nasılsa gizlisin
mesajdan yazsan nolucak ki sadece nick sonucta tc miz yazmiyo. cikayim yaz bana olmaz mi?
ne sormak istiyorsan sor kardesim burdan :D
hic bisey sormak istemiyorum. ne sorayim. senle tanismak istedim
arkadaslarım var yeterince buradan edinmiyorum genelde ama sorun varsa sorabilirsin
ok. see u.
c u 2
Anca bir dağın tepesindeki villamın teras havuzunda güneşlenebilir 😃
😂
varsa oyle tabii ki hahaha
🤣😂🤣😂🤣😂
Hayalim öyle bir konut. Kışın karlı soğuk havada terastaki jakuzide ısınma keyfi falan 😃
bence de cok guzel ama oyle yoksa napıcan mecbur tatile :D
Evet evet evetttt 🤣
İz kalmaması açısından üstsüz olmak iyi bence
Hayır tabiki guneslenebilir
Kötü düşünce olmaz başka. dusunce olabilir
nasıl yani
Detay veremiyorumki burdan gelirsen anlatırım istersen tabi
izlerim öyle birisi olursa 🙂
sevgilini mi
sen öyle misin
ne
sakin boş yerdeyse olur
evet az insanın gittigi yerlerde
olur
Çıkarabilir sıkıntı yok. Kötü düşünmem.
güzel
hic sikinti etmem..
güzel
napti senin ki hanzoluk mu yapti?
yok da istemiyorum öyle bir sey konusunu bir daha acmayalım dedi ben de sorun cıkarmamak şcşn ısrar etmedim
senin de icine oturdu tabe.
biraz yani ona göre iz yapmasın istemiştim ama tepkisine sasırdım
nasi bi tepkiydi ve
cok net katı bi sekilde
yurtdisindayim ve millet bakmaz bile herkes rahattir. gozunu dikip sana mi bakti ki millet.
Yok yani istemedi net olarak. Çıkarsam bakarlar mıydı bilmiyorum bakan olsa da baktıgıyla kalır ne olur mesela baksa allah askına.
Yurtdısında nasıl mesela bir kadın gorsen üstsüz bakar mısın ya da bakarlar mı ve ne kadar normal geneli mi öyle yoksa orta mı
yaninda varsa kocan napcak adam ki yani tuhaf..
ben los angelesta yasiyorum ve venice beach indigimde ustsuzunu de goruyorum ama adiyattan gibi aaa bu ustsuz dicek bi durumda degilim normal ve geneli de boyle kimse rahatsiz edici tavir takinmaz. bizim kafa sikintili middle east kafasi :/
sevgilim bu kisi henuz esim degil de yani yanımda sonucta ne olabilir
amerikada rahatlar insanlar sık gordukleri icin cok bir şey ifade etmiyordur tabi yani ha göğüs ha kol kafasındalar belki burada sorun var maalesef
kiskanmista olabilir ama tepkiyi o yuzden sordum ama sertse seni pistirmis gibi bi hal sezdim.. olmaz bu adamla hali var mi sanki..
kimden kıskanmıs olabilir? yani plajdaydık zaten o anda etrafta 30 kişi falan vardı güneşlenen çift ve arkadaş grupları olarak falan ama biraz arkamızda ilerde yol vardı insanlar yürüyerek geçiyorlar plajdan. biz de on taraftayız oradayken sırtustu yatıp guneslenecekken soyledim o da saka mı yapıyosun gibi baktı ters sonra sakın boyle bir sey yapıyım deme dedi bir sey daha dedim ondan sonra cok net bir ses tonuyla bunu bir daha soyleme konusmayalım gibi bisey dedi ben de yapmadım tatil sonucta tartısmak istemedim boyle bir sey icin ama biraz kotu hissettim belki haklı yanı vardır kendince de ne biliyim
tr sartlari bunu kaldirmaz, yani dedigin konumda birileri arka yoldan rahatca sana odaklanabiliyorsa o zaman skinti.. iletisim kur.. konusmayi dene icinde kalmasin o dile getirmis sende konus rahatla..
yani o yol ile aramızda 10 metreye yakın falan vardır. iletişim kurmadım ne diycem ki konusmayalım dedi ben de kapattım konuyu acıkcası yani sorun sevmiyorum ama baska bir tatilde zaman gelince eger soyleyebilirim simdi konussam ne olcak tatil bitti yani ben kendi terasımda kapalıydı terasım orada gunesleniyordum tek basıma ama acık alanda sorun iste
yani bence sorun yok ama onun zihni onun kafasindakiler nereye goturuyorsa bilemiyorum.. zor is yas kac senin bu arada?
ne dusunuyordur o tam olarak sen hemcinsi olarak anlat bana :/ ben 31 yasındayım o da 35
yani kiskanclik, erkeklik gostergesi olabilir ama sonucta milletin bakacak olmasi da rahatsiz ediyor ya hani falanlar filanlar.. gel detaylayalim ozelde dicemde neyse..
Milletin bakacak olması neden rahatsız ediyor ilişkisini engelleycek bir durum yok ki ortada. Senin sevgilin ya da eşin var mı bilmiyorum ama mesela düşün sevgilin böyle bir şey dedi sana ne tepki verirsin ona?
ben rahatim enterese etmiyor acikcasi bakmasi milletin..
yani tepki vermez misin ne istiyorsan yap diyebiliyor musun merak ettim yurtdısında yasadıgın icin oradaki dusunce yapısını
yani guveniyorsam gozu kapali ok im ben.. yap derim gidipte sacmalik yapmadigi surece ok im..
peki sacmalık yapmadıgı surece derken ne gibi bir sacmalık yani ornek var mı
ozele gel dicem burada gece 2:38 gozlerim kapaniuor. donerim sana ben..
kısaca yazaydın keske :/
Uygun elot bir yerdeyse izin veririm eşime
Bence ahlaksızlık
neden ki :/
en fazla 30 kişi vardı cocuk bile yoktu
Hayatta olmaz
nedeen
Nedeni yok
ne burcusun
Koç
anladım
Neyi anladın, buçtan dolayı mı?
yok merak ettim ama koçlar kıskanctır
Şahsen öyleyim
Kocan kızdmı sana
evet
Uzuldnmu
uzulmedim de anlam veremiyorum
Bisey sorcm
Hoş değil
neden ki aynı sey
Valla bana ters ya
bakarlar diye mi
Ben azarım ya
hahahah sen de bakma o zaman
Karıma neden bakmaysyım
azarım falan diyosun ondan
Erkek adam karısına azar
tabi o normal ama uluorta da ne biliyim
Düşncesi bile...
evde ne halleniyorsan hallenirsin dısarda cok sacma ama
Evli misin
yok henuz degil
Sevgilin var mı
evet işte onunla gitmiştik tatile sorun cıkardı
Haklı ya. Yüz üstü uzanırken mi yaptın
hayır sırtustu uzanırken gogus kısmı bronzlassın istiyorum elbiselerden tuhaf tuhaf beyaz iz goruntusu oluyor
E altını da çıkar oldu olacsk
yüzüstü uzanmakta ne var ki arka kısmını acıyorsun sadece bir sey degil ki o ben sırtustu için soruyorum sabahtan beri. ayrıca 30 kisi var ya da yoktu sahilde
Senin içim plaj kapatmak lazım
o da olur ama maliyetli bir durum bu :D
Kaç yaşındasın
31 ben o da 35
Ekler misin bir şey soracağım
buradan sorabilirsiin
Özelden olması lazım ya
sorun değil ki gizlen sor
Kaldırırlar
yok bee herkes her seyi yazıyor
Ekle işte
Kötü düşünmem
Evet
Kekeler yoksa guneslensin
Denizde plajda bir erkek kadına üstsüz diye dönüp bakıyorsa sadıktır net
Sen yaptnmi hic
sorun cıktı
Eşinmi
yok henüz değil
Sadece göguslermi açkti
evet ama istemedi yani
Bi ricam olablrmi
Normal