Valla ne yalan söyleyim, sıfır tüysüz olan vücutları görünce insan bir özeniyor. Özellikle plajlarda sıfır tüysüz kadınları görünce özeniyor musunuz?


Özeniyorum valla yalan yok maddi açıdan uygun olsam koşa koşa lazere gideceğim yıldım artık kıldan tüyden maymundan 5 dk sonra doğmuş gibi hissediyorum
Iban gönder 😊
Zaten öyle bir vücuda sahip olduğum için özenilecek bir şeyim kalmıyor ve bir kaç tane tüy olsa kolumda bacağımda falan nasıl baş ederdim merak ediyorum. Veetlere para dayanamazdı sanıyorum
Nasıl alıyosun da bu kdr pürüzsüz oluyo?
Cevap
19Cevap
Hayır özenmiyorum. Çünkü bende pürüzsüzüm parası olan lazere olmayan ağda yapsın zor birşey değil.
Lazer epilasyon o kadar masraflı değil Epilasyon yaptırdığım için özenmiyorum fakat pürüzsüz olmak çok güzel, doğrudur
Lazere gitmek çok zor değil. Göbek ve sırtta tüy varsa zaten o kadının hormonel bir sıkıntısı vardır ki bunun çözümünü de lazerde bulamaz
Çoğu kadında hatta herkeste var herkesin hormonları bozuk mu
@benolmusumhe Herkesin görebileceği, fark edebileceği formdan bahsediyorsanız evet, öyle.
Yok özenmiyorum çünkü tüylerimi lazer epilasyon ile aldırdım. Geri kalan tüylerimi karşı da bir problemim yok :)
Sıfır tüysüz kadınları görünce yükseliyorum dürüst olacam elimde değil pamuk gibi kadın kim istemez ki
Çirkin ve kıllı peki teşekkürler 😄
Özenme değilde baya taş gibi oluyo bende 🤔😁🤣🤣🤣🤣
Para zaman ve emek hepsini bir arada yeterince harmanlayabilen her insan sahip olabilir diye düşünüyorum
Kimsenin kılına tüyüne kafa yormuyorum ya da incelemiyorum öyle özentilerim yok zaten bir lazere bakıyor tüylerden kurtulmak
Çok özeniyorum. Mesleğe başlayayım ilk yapacağım şeylerden biri lazere gitmek olacak
Gözeneklerim görünmüyor bile sadece ufak tüyler var onlar da olmasa süper olacak da işte
Evet öyle benim de hoşuma gitmiyor
Üzgünüm evlilik olmadan olmayacak şeyler bunlar:)
Doğrudur son zamanlarda ben de düşünür oldum kötü bir durum :’(
sanal da denemem uygun değil
Belki de etkili olur bilemem
Evet öyleyim
Kendi adıma ben de seviniyorum siteye girince görünce şok olduğum çok şey oldu
Ben de aynı amaçla ve gündelik merak ettiğim şeylere cevap bulabilmek adına açtım,%90’ı cinsellik bence
çok da takılmamak lazım. Öyle işte neyse size iyi geceler dilerim
Rica ederim. Görüştüğüm bir var teşekkürler
Ben de öyleyim, herkes öyle olabilir. Yalnızca biraz uğraş ve zaman istiyor. Kıskanmak gereksiz.
Tabi doğal olarak öyle ise özeniyor olabilirsiniz ama sonradan ise sizde yaptırın
plaja gerek yok, internette bolca görüyoruz D: ben de isterdim açıkçası
yanlış anlaşılmasın bu arada, tüysüz olmayı değil öyle manitam olmasını isterdim :P
Yoo e ben de siffir tuysuzum ki 😎😎
Burnu güzel dişleri güzel kızlara özeniyorum
Yoo ben kılarımla barişığım onlar benim bir parçam
Doğal hatun
Cok canim cekiyor onlari
Ben özenmiyorum kanka 😂
Bakımlı kadınlar hosuma gider
Çok.. İlk işim epilasyona başlamak olacak..
Durmadan sabaha kadar yalayasım geliyor 🤭🤭
Yalan değil özeniyorum.
Yoo, kadınlarla rekabet halinde değilim
Boyle vucudu nasil yapiyolar ya
Ben özeniyorum bu yüzden lazere gittim
Elbette özeniyorum
lazer var şükür
Tüysüz kız yok
Göstersinler
Ister istemez.
Ozenmele kalmam kilsiz bir vücudum var
asırı seksi buluyorm bakımlı gelıyolar <3
evet nasıl böyleler
Acaaayyip özeniyorum ya keşke hep öyle olsam
Çok özeniyorum kılsız:)
Hayır sevmem
Evett😻
Tabiki hoş birşey her ay uğraşmaktan iyidir.
Hayır 😊
kesinlikleee
sıfır tüysüz :)
Alıyor hepsi
Evet hemde çok
hayır
O konuda şanslıyım
Oneniyorum
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?