Yanakları kızaranlar burda mı? 😀 Ben kendimi bildim bileli kızaran yanaklara sahibim bu sadece utandığımda olmuyor tedirgin olduğumda, yoğun stres yaşadığımda da oluyor çok yakında 8-9 kişi önünde sözlü sınava tabi tutulucam ve ben eminim domates gibi kulaklarıma kadar kızaracam ☺️🙄 bunun bir çaresi yok mu? Sizce itici bir görüntü mü? #Mademoiselle88♥️
Yanakları kızaran kadınlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bu, yüzdeki kılcal damarların tene yakın olmasından alakalı bir durum. Utanma ya da diğer bazı gergin durumlarda simpatik sinir sistemi devreye girer ve kılcal damarlar genişler. Kılcal damarlar genişlediği için kırmızılık belli olur. Mesela ben aşırı öfkelendiğimde şakak kısmındaki damarlar ortaya atlar. Bu da damarların genişlemesiyle alakalı. Bir de hassas ciltler vardır. Soğuk havalarda burun, yanak ve kulak kısımları kızarır.
Herşeye muhalefetim ben 🙄 ne yani kendimi beğenmem mi gerekiyor aksine hep eleştiririm kendimi bir sürü kusurum var mesela ama ben kendimi seviyorum orası ayrı 😀
Tamam kendini eleştir, kusurlarınının farkında olmak güzeldir. Bende aynısını yapıyorum ki bunu yapabilen fazla insan yok. Herkes dünyaları ben yarattım havasında.. Ama ben olduğu kadar olsun napim diyorum ve olanı beğeniyorum :) Bazen coşup kendimi Brad Pittle kıyasladığımda olmuyor değil hani :D
Benim yanaklarımda çok çabuk kızarır. utandığımda 😄 Soğuktan sıcağa geçiş yaptığım da 😄 Sinirlendiğimde 😄 Koşunca 😄 Kısacası çoğu zmana 😄 Yaptığım araştırmalara göre kılcal damarlrımız derimize daha yakın oldupu için böyle oluyormuş 😕😄
Fotoğraftaki gibi kızarıklık sevimli. Bütün yüzün kızarması ise sevimli değil daha çok komik geliyor bana. İyi anlamda komik ama ' kanka ne oldu yine niye kızardın' diyip gülünesi şeklinde😄
bende 2 sene oldu şükür geçti kıpkırmızı oluyordum heyecandan, sinirden , biriyle konuşurken ama yendim kurtuldum ama neler yaptım bir bilseniz bitkisel otlar ilaçlar zor bir durum hele bayan olunca
Samimi ve tertemiz yürekleri olduğunu düşünüyorum. Kaç yaşına gelirlerse gelsinler içlerindeki çocuğu hep yaşatırlar. Sevilesi , değer verilesi , üzülmemesi gereken kadınlardır. ☺
Çok. sinir bozucu bence bendede oluyor ateş topu mübarek kulaklarım da kızariyor hemen.. Normalde tepkileri çok. belli. etmem ama işte yüzüm her haltini gösteriyor
bence çok hoş gözüküyor sıkıntın erkeklerden çekinmek ise hiç çekinme erkeklerin daha da hoşuna gidiyor bende de öyle oluyordu hatta kızarmamaya falan çalışıyordum ama arkadaşlarla konuşurken çok tatlı oluyorsun diyorlardı
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Valla seninkini bilemem de benim bir tek yanak değil tüm yüzüm kıpkırmızı oluyor kötü bir görüntü ya sevmiyorum
En İyi Cevaplar