Güzel ülkemiz de keyfini süreceğin en güzel tatil yeri sizce neresidir

Güzel ülkemiz de keyfini süreceğin en güzel tatil yeri sizce neresidir

Bence en güzel tatil yeri diye bir şey yok bir şey popüler olduktan sonra orasının bir değişim süreci var örneğin hiç kimsenin gitmediği tenha temiz bir sahil düşün zamanla popülerleştikçe bir kere o sakinliği kayboluyor. Yani özetle en güzel diye biryer yok burada aldığın cevaplarsa genelde herkesin gittiği popüler tatil destinasyonları bence en güzelden kasıt bir tatilden beklentin ne ona karar ver bir de herkes aynı yeri beğenmiyor mesela ben kıbrısı çok severim ama gidenler olmuş iki gün sonra dönmüşler bir haftalık tatili olduğu halde
Bazen umduğunu bulamıyor sun doğru
Heryeri güzel Türkiye'nin. Fakat denizin dalgalı yerlerini hiç sevmem, dalgada sadece zıplarsın olduğun yerde asla yüzemezsin. Deniz çarşaf gibi olmalı ki yüzebilesin. Bu olay birazda kaldığın tatil yerinin insanlarının modernliğine , çağdaşlığına bağlı aslında. Ben Bodrum' u beğeniyorum, hiç kimse dönüpte başka kimseye bakmaz ilgilenmez, rahatsız etmez yani..
Yorum güzel anlatım süper teşekkürler katılıyorum
Teşekkür ederim çok. 👍🏻👍🏻
Fakat Bodrum' un da dezavantajları var. İnsanları kıyılacak kıyma gibi görüyorlar. Tatile gelmiş hadi kazıklayalım gibi..
Param olsa dağ evi kurardim kendime. temiz hava bol oksijen doğayla iç içe.. herkes sıcaktan kavrulurken ben rüzgarın uğultusunu , sağnak yağmurun evimin cam çatısına vuran sesini dinler.. yatağımın üstündeki cam bölmeden gece yıldızları izleyerek uyur.. uyandığımda evin dışindaki su kuyusundan😊 çektiğim buz gibi suyla.. sabah güneşinin kızıllığında yıkanırdim..
Dağ evinde çok hoş evet
🙄Ayıya en azından ayıdır derim.. Allah kimseyi dayılarin eline düşürmesin !!
🙄.
Almanya gel bebiş gece 03-04 kızlar gezio tozuo kimse hişşt diyemiyor , Alman polisi adamı orada şişler , alo polis de 5 dk bitiverir oracıkta sistem var düzen var güven var , insanlar Devletine güvenemiyorsa ne diye onca vergiyi veriyor , Devlet senin güvenligini korumak zorunda , Türkiyede sokak ortasında kadın öldürüyorlar polis 1 saat sonra ya geliyor ya gelmiyor böyle vurdumduymaz düzen olmaz
Yaa benim için hiç farketmiyor ki benim için gittiğim yerdwn ziyade gittiğim kişi daha önemli ben yanımdaki insanla gülüp eğlenebiliyorsam bana her yer cennet gibi gelir , çünkü her ortama uyarım ben , çadır kampı , Deniz dağ taş hiç farketmez kafa nereye biz oraya 😂 ama doğayı çok sevdiğim için doğayla ve yesillikle iç içe olan yerleri daha çok seviyorum
Tamam ozaman hazırlan seni kampa götürucem kafama uygun birini buldum sonunda 😀
Tmmm dur hemen hazirlanıp geliyorum bayılırım kampa ben ruhu manyak insan severim zaten çünkü normaller çok sıkıcı 😂
Ben çadır kampı yaptım Çanakkale'de muhteşem bir deneyim oluyor çok keyif aldım. Hatta çok makara geçti ben ablam ve yegenlerimle gitmiştik oraya bir hafta kaldık orada en komik olan çok güldüğümüz an da biliyorsun lavobolar ortak alan oluyor bizede lavobolar biraz mesafeli bir yerdeydi gece 3 te birisinin cişi gelince topluca elimizde fenerle lavobaya gidiyorduk 😂 tabi giderken de çadırların önünden geçiyorsun. Horlayan insanlar olurdu bizi gülme krizi tutardı bulaşık yıkamaya gidiyorsun elinde legenlerle filan çok maceralı ve keyifli oluyor
Ben tam bir kampciyim her sene bir kaç kez giderim severim yani bir gün gideriz birlikte
Bende çok severim işte doğayı sakinliği doğa yürüyüşünü
Bizde çadır kamp yerinin az ilerisi de denizdi zaten gündüz de denize giriyorduk ve Çanakkale'nin denizi çok temiz çok berrak oluyor ve ve dalga vvs hiç olmuyor muhteşem bir denizi oluyor
Güzelmiş kafa dengi biriyle gidince daha güzel olur diye düşünüyorum ama ben genelde kamp alanında değilde sakinlik ten yanayım gittiğim yerlerde pek insan olmuyor manzara Deniz sakinlik temiz hava doğa guzel oluyor hepsi bir arada
👍👍👍
EİG için teşekkür ederim 🙏
Teşekkürler Bi'bot kardeş 😂😂
Cevap
11Cevap
Antalya
Antalya'nın her yeri tatil yeri
Tatil denildiğinde büyüsü kaçmış sanki.
Çoğunluk huzur ve sakinlik arıyor. Kış ayların da kaz dağları, artvin’in saklı cennetleri diyebiliriz. Eylül’de ege’nin bir çok yeri, kıbrıs’ın altın kumsalları. Temmuz’da Gökçe ada ve su sporları. Ağustos ayı kuzey karadeniz’in dağlık sırtları. Mayıs istanbul’a yakışıyor. Kış mevsimi kapadokyaya da çok yakışıyor, karlar altında. Nisan da adana ve civarı özellikle kanyon bölgesi. Kasım ayında diyarbakır-mardin-hatay üçgeni hem tarih hem lezzet şöleni. Edirne ve civarı da tadından yenmiyor küçük kaçamaklar için. Açıkçası türkiye totalde en iyi tatil yeri.
Bazılarına çok saçma gelecek ama Gaziantep çok güzel harika müzeleri ve çok güzel gezilecek farkları var bence
Evvveet farklı bir bölgeden farklı bir cografyada. Güzel bir tatil yeri 👍
Kesinlikle evim. Gölgelik. Serin. Güneş görmüyor. Dolabım tıka basa dolu. Uzay istasyonu gibi bilgisayarım var.
Herkesin evi senin ki gibi değil ama 😀
Şimdi nerden bulucaz zemin katı 😀
Ahahah çocuk gibi banane. banane tamam bende bı arayışta olim bakim bashcekati bulabilcezmi 😀
Bahçem yokmu evde akşama kadar durulur mu nasıl bir ev o
Kendimi severim kedileri ama ekran kartını sevmem anlaşamıyoruz onunla 😀
İlgi alanım değil kartlar 🤔
İşte benim işim o hastane seninki bilgisayar ile alakalı benimde insan sağlığı ile alakalı
Kalpte bir sorun var sanırım senin 😀
Biz o işler için kullanmıyoruz maalesef aksine atması için sonra kaplma masajina başlamak. zorunda kalıyorum
Sen hayırdir biliyorsun bazı ampulleri ne iş yapıyorsun sen
Hastane ile ne işin var
İyi bakalım öyle diyorsan oyledir
O ne be ne işe yarıyor
Benim alanım acil mudale acildeyim ben serviste değil
İyiki varsın doktoooorrr. Sende gitme hemi? Bunlara inat. Bak doktor yok kendi kendimi ameliyat ettim ben. Reçete yazan yoktu. Enfeksiyon kaptım ekmekten kendi penisilium mantarımı kendim ürettim kendi antibiyotiğimi kendim yaptım. Elim kesildi pansuman vuracak adam yok acilde, sinir otuyla kendi yaramı kendim sardım. Atak geçirdim kalbim tavan yaptı, kavga dövüş eczaneden zorla adenozin inhibitörü gasp ettim. Sende gitme. Gitmeyin la.
Biryere gittiğim yok ama böyle şeyleri bence yapma aciller ücretsiz buyur gel sizin ordayız biz
Nerde ikamet ediyorsun sen il olarak
Anladım. kendi başına yapma böyle şeyler bidaha
Mudale et ama hastaneyede git
Gidince görüyorsun ki fotoğraf ile hiç alakası yok
😂😂
Evet kesinlikle öyle oluyor 😔
Tatil yapılacak yerleri gözle görülecek yerler seçin bence 😁
ya da gidenden öneri alarak
Bazen başkasının hoşuna giden şey sizin hoşunuza gitmez yine de tercih sizin 😁
Evet dogrusunuz hani yinede hiç bilmekten iyidir
Ama son pişmanlık fayda etmiyor 😂
Maalesef öyle 🤣
Tisan da olabilir, bir deneyin
Doğal güzellikler ve insanların kirletmediği yerler olabilir gezmiyorum
var mı öyle bir yer sizce
İmkan varsa yerleri bulmak sorum işte
İstagramda buluyorum bejde genelde aracım müsait olursa gideceğim yere uygun aracım olursa kamp yapmayı severim doğa temiz alan ıssız yerler kafa dinlenme için birebir genelde istagramda bu tür keşfedilmemiş yerler bakarım
Teşekkürler umarım sana da imkan doğar yakın zamanlarda
Ankara Ayaş
Tatil yerimi orası 😀
Himmm ozaman yeni yerimiz hayırlı olsun 😀
Tamamdır not aldım bunu 😀
Bana göre Karadeniz dağları.
Güzel yer gerçekten nefes kesen manzaralar tabiat yarigi yerler
Keşfedilmemiş yerleri
O biraz zor kaldımı öyle bir yer
Fethiye olabilir
Ahhh ne güzel dedin valla keşke param olsada gitsem 🤲🤲
Ege bölgesini seviyorum ben
Güzel ve tatlı bir yer 😊
Ege tarafları ve Marmaris.
Gidnek isteyenlere mekan önerisi yapmak serbest
Gidip görmedim isim olarak biliyorum kemer
Güzel bir mekan farklı insanlar ile dolu
Türkiye'de tatil mi olur ki beğenmesi kalmış
Neden öyle dedim çok güzel yerler var ülkemizde
Adrasan ya mükemmel yer
Milli park kuşadası
Kemer
Güzel bir tercih
Hiçbir yer
Ama neden 😔
Sevmiyorum çünkü benden çoğu şeyimi aldı bu ülke..
Güzelliği de kendine kalsın
Aaaa deme böyle ya üzdün beni şimdi
Ege tarafi
İnsanlarıda güzel bir yer
Bayburt
😀 küçük ama bir okadarda sirin
Marmaris
Pahalı ve güzel
Marmaris candır. Her köşesiyle...
Antalya Kemer
Beğendim güzel bir tercih
Alanya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?