5 yil önce 5 yildiz otele gayet uygun gidip geliyoduk. Şu an 4 yildiz bile zar zor iyi fiyata bulunuyor. Dandik 2 -3 yildizlilar bile pahali. Yurtdisindan geliyorum ve 5000€ bir otele bir haftalikda verilmez. Cok fazla. Niye bukadar phali oldu ki? Bu sekilde yaparsaniz turistler gelmez ki daha ucuz ulkeye giderler. Yani herkes kazanmak isgiyorda nebilim biraz fazla degilmi istenilen? Bir otelde bana dedilerki gunluk kisi basi havlu 1€. 10 gun kalirsak 40€ havlu icin odemis oluyoruz. Hic normal degil iyice enayi bellediler hepimizi
Sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
türkiyede kim kimi düdüklerse sistemi var uzun zamandır.. doların da 26yı geçmesiyle birlikte inanılmaz bir sorun başladı.. vize alıp ülke gezme vizyonuna sahip olmayan türkler ülke içinde sıkıştıklarından sebep bu durumdan faydalanmak istiyor turizmciler..
Çok fazla turist var bu yüzden oteller dolu ve pahalı, tur satın almak yerine oteli doğrudan arayarak daha ucuza alabilirsiniz
Otelin sayfalarina bakiyorum ve o daha pahali bile..
Büyük otellere bakıyor olabilirsin
Kucuk otel istemiyorum zaten 5 yildiz istiyrum
5 yıldızlı ufak otel de var büyük otel de var, yıldız sayısı otelin büyüklüğü ile ilgili değil
Ama geneldr buyuk oluyir 5 yildiz. Kucuk oluota 5 yildiz olan otel tanimiyorum ben. Sen?
Her yerde var
Yurtdısında yaşayıp bizi iplemeyen dingillerin oyları yüzünden işte
Yuzde 1% bile degil o oylar
Sizin para 20 kat değerli. Ya yerli turist ne yapsın?
Niye surekli kiyas yapiyosunuz anlamiyorum. Ogrenciyim ve niye surekli villada yasiyoruz gibi davraniyoaunuz
Bu sezon pahalı Ağustos eylül gibi bi basamak daha uygun
Iyide benim okul var okul tatiline göre geliyom. Buda genelde 7cü ayda
E belliyse böyle tarih erken rezevasyon yapsaydın ya ben gecen hafta tatilden geldim ama 3 ay önce ödemiştim 5 gün 16 bine gelmişti şuanda aynı peket yarın gidicem dersem 40 larda mesela
Ya öncedende bakiyodum ben turlardanyine pahaliydi ki
Subattan beri bakiyorum. Nekadar erkennyapmak gerek ki
bilmiyorum ama kemer bölgesi hem cok gğzel hemde marmaris bodruma göre uygun
Kemerde hersey dahil hangi otek ucuz ki
Hydros club var tui nin oteli gayet güzel temiz ve yemekleri cok iyi gercekten :) konumuda cok güzel
Bakayim fiyatina. Baska var mı seb kaca gittin kac gub
Ben orange country merak ediyodum aslında ama yorumlara baktım baya kötüydü hep erkek dolu tamamen falan yazmışlar açmadı sonra baktım hemen yanımda bura var bilmeyerek aldım ama acayip memnun kaldım personel harika yemekler harika içkisi güzel az sulu cok sulu değil :) Hiç
Bişey için sıra beklemiyosun her şey yeterli şezlong kapöaya calışmıyosun ne bilim bişey alcaksın sıra derdi yok cok iyidi memnun kaldım. 16 ya almıştım 5 gün
Şuanda nedir bilmiyorum ama ets den aldım
Peki tek mi gitmisdin? Ben genelde 12-14 gun istiyorum
Tek değil iki kişiydik te tekte olsa cok farketmiyodu rakam zaten oda büyüktü 3 yatak vardı
Oh be sonunda artık yurt dışında yaşayanlar da tatile gelemiyor ne kadar sevindim anlatamam
Ohhh daha pahalı olur inşallah hiç gelemezsiniz
Umarim senin icin hersey pahali olur. Sokakta yalvar bana beni görünce. Benim 10 güzellik merkez zincirim var. Para sc... yorum kisacasi. Temizlikci diye bile almam seni. Kiskanc kuduruk. Hayatin boyunca mutlu olmicaksin cunku insanlarin mutlulugunda gözün var. Ne anan ne baban seni sevdi. O yuzden böyle oldun. Degersiz birisin
Hoşt köpek senin gibisi kapımda köpek olamaz yalandan muhebbet yiyecek adamsın. Çok şükür durumum iyi. Sen de daha çok gavur bøku temizle belki seneye gelirsin :d
Yo gavur boku temizlemiyorum. Şubemde kahvemi içip evdede cocuklarimla ikgileniyorum gayet. Senin gibiside anca izler beni. Kocamda var. Kiskan kudur. Herseyi basardim kocam var iş yerim musterilerle dolu. Adeeeeee naşş cekemiyorsun kudurrrrrrrrrrr boğul i... t. Durumun nekadar iyi olursa olsun 10 şube sahibi kadina yetisemezsin. Hadi naş
Hooşttt kuduz it seni o yüzden ağlıyorsun hoşttt boş yapma yorumum altında vatanı paraya satan siz değil misiniz beter olun
Sen beter ol naş naş köpegimsin biz ne istersek o olur. Benim kararima göre yasicaksin hep sendek bir adim öndeyim kaderini belirlicemmmmmm
Sen git gavur bøku temizle sonra tatile param yetmiyor diye ağla csfsf Sen benim itime bile karşımazsın benim için hayata güzel kimseye muhtaç değilim senin gibileri düşünsün :d Ötede ağla
Onu akp'ye oy verirken düşünecektiniz
Ne kadarki kaç günlük