Oteller neden okadar pahalı? Eskiden bu kadar değildi? Yurtdisindan gelicem?

5 yil önce 5 yildiz otele gayet uygun gidip geliyoduk. Şu an 4 yildiz bile zar zor iyi fiyata bulunuyor. Dandik 2 -3 yildizlilar bile pahali. Yurtdisindan geliyorum ve 5000€ bir otele bir haftalikda verilmez. Cok fazla. Niye bukadar phali oldu ki? Bu sekilde yaparsaniz turistler gelmez ki daha ucuz ulkeye giderler. Yani herkes kazanmak isgiyorda nebilim biraz fazla degilmi istenilen? Bir otelde bana dedilerki gunluk kisi basi havlu 1€. 10 gun kalirsak 40€ havlu icin odemis oluyoruz. Hic normal degil iyice enayi bellediler hepimizi

Sizce?

Oteller neden okadar pahalı? Eskiden bu kadar değildi? Yurtdisindan gelicem?
Cevapla