Selam ✨ Gittiğiniz bir tatil de çok paranız olmasa ya da imkanlarınız kısıtlı olsa, yine de zaman geçirirken mutlu olabilir misiniz

Selam ✨ Gittiğiniz bir tatil de çok paranız olmasa ya da imkanlarınız kısıtlı olsa, yine de zaman geçirirken mutlu olabilir misiniz

Ya bunu Başaran insanlar var cebindeki 10 lira ile Türkiye'yi gezen insanlar var ayette keyifli keyifli mutlu mutlu geziyorlar bu bir yetenek biraz girişimci olmak sosyal olmak ve iyi niyetli olduğunu karşıdakilere hissettirebilmek gerçekten güzel ve keyifli olur Ben başarabilir miydim bilmiyorum çok emin değilim yani bir denemem lazım Ama eğer böyle sırtına çantamı alıp çıksam herhalde Ben de bunu başarabilirim
İmkanlarım kısıtlı olsa da tatilden keyif alabilirdim diye düşünüyorum. Bence tatilde önemli olan kısa süreliğine de olsa kafa dinleyip birtakım sorunlarımızdan uzaklaşabilmek ve dinlenebilmek. Ben çok fazla para harcamadan da güzel zaman geçirebilirdim. 🙂
Beni can evimden vuruyorsun tatil demeee 😭😭 parasız nefes alamıyorum
En kısa sürede çok güzel ve huzurlu bir tatil nasip olur umarım abla :( 🌺
Umarım yoksa kimseye iyi gelemeyecem ben 😃😃😃
Benimde modum yokken iyi gelemiyorum hiç kimseye, sıkılıyorum o zaman :D :D
☺️🤗💐
🤗🤗🌷
Para yoksa pek keyifli olmaz gibi ya.
Cevap
12Cevap
Bir yerden sonra çileye döner. O yüzden mutlaka tatil için para olmalı.
Bence eğlenirsin ama biraz para lazım tabi.
Misal geçen yaz kameramı aldım ve arkadaşlarla istanbulun tarihi yerlerini gezmeye başladık.
Beyoğlu sokaklarında yürüyerek gezmek etrafı çekmek tabi mülteci görene kadar çok güzeldi.
Çok terleyen biri olmasam mükemmel bi aktivite.
Bu yaz gene devamke
Sevdiğim insan yanımdaysa onunla para olmadan da eğlenebiliriz bilmediğimiz sokakları yürüyerek kaybolabiliriz yani ille de para olmasına gerek yok tabi olsa imkanlarımız daha çok olurdu ama olmasa da imkan yaratırız
Sevdiğim kişiyle yaparsak tabi keyif alırımda tek başıma biraz zor keyif alırım. Tek başıma doğada bisiklet sürüp kafa dinlemeyi seviyorum ama.
İllaki paraya gerek yok. İnsan elindeki ile yetinebilir. Tatil demek huzur demek. Görgüsüzce para harcamaya gerek yok.
Sıkıntı çekmeyi seven biri değilim tatil keyfi bir şey olduğundan bütçem kısıtlı ise şehrimde günü Birlik plaja girmeyi tercih ederdim
Artık para olmadan hiçbir şeyden keyif alınmıyor bizim yazlık var yazlıkta kalıyoruz Yani para olmadan burada hiçbir şey yapılmaz
Yanımda sevdiğim biri varsa parasız da keyifli vakit geçiririm. Yalnızsam sıkılırım çünkü parasız bir şey yapamam.
Deniz kenarındaysam bir de oltam varsa paraya da pek gerek yok karnım doyduktan sonra.
Güzel bir doğası varsa hele deniz varsa keyif alırım
Alamam kanka ben parasız evden markete gidemem fazlasıyla olmalı
Olduğu kadarıyla tadını çıkarmaya odaklı olurum
Alabilirim, bulurum bir şeyler✌🏻
Tatile gitmek için para olması şart
Parasız adım atılmıyor.
Para yoksa tatilde işim ne ki 🤔
Yani olmaz. Olabilir de ama olmaz da
Para olmadan tatil yapılmaz
Alamazdım.
Hayır kesinlikle
Hayır alamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?