Merhabalar,
Kış tatili için kayak mı kaplıca mı tercihiniz?
Merhabalar,
Kış tatili için kayak mı kaplıca mı tercihiniz?
Önceden olsa kaplıca derdim ama artık kaplıcalarıda sevmiyorum.
Hiç hijyenik gelmiyor bana, hastalıklara çok açık pislik yuvası gibi gözüküyor.
1 tanker domestos ile yıkansa hiç fena olmaz yine severim ozaman. 😄
Cevap
9Cevap
kayak tercih ederdim.
Elbette kaynak , ama bizim burada travertenler var sıcak su kaynakları falan yaz kış gideriz güzel olur
Sıcak sobanın başı neyimize yetmiyor bu pahalilikta. Evimizde otururuz ne tatili.
Benim açımdan kaplıca üşüyorum ben
Yapmadım max tatilim uyuyabilmek
Uludağ çünkü Uludağ limonata
İkisi ayrı ayrı güzel ve rakip de değil.
Kaplıca
Kaplıca Bi adım önde
Kaplıca
hangisi
Kaplıca
hangisi
Kaplıca
Kayak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?