Tatil & Seyahat Kışın kayak mı yoksa termal tatil mi yaparsınız? Pnrakgl Takip Et FenomenGuru Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Bütçeye göre değişen bir durum. Kışın kayak mı yoksa termal tatil mi yaparsınız? Kışın kayak mı yoksa termal tatil mi yaparsınız? Cevapla Tatil Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 22,8b cevap paylaştı. Kayak olabilir 0 0 Yorumla
SevmekGuzel007 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl İkiside değil, mesela Eğridir gölünde bir otelde bir hafta tatil güzel olur. Hergün göl kenarında yürüyüş. Tabi tek gidilmez sevgiliyle. Üşüdüysen daha çok sarılırsın 🙂 0 0 Yorumla
Cod2009 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 376 cevap paylaştı. Yoo Kayak Tercih Etmem 😄 Manzarayı izlemeyi severim 😊 0 0 Yorumla
TuƝiȿș Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 95% +1 yıl Ben tatil yapamam fakir biriyim. Ayrıca çok yüksek miktar borcum var. 3500 kadar 0 0 Yorumla
Sarpergülsoy Takip Et Master Yaş: 41 , eic 94% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 577 cevap paylaştı. Termale gelmeyin bizde tatil yapalım...😁😁😁😁😁😁😁😁 0 0 Yorumla
01asdfgh01 Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl Hayaller bunların ikiside ama gercekler yazın parkta cekirdek dondurma kışın tv dizi patlamış mısır.. 0 0 Yorumla
SkrErd37 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 55% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 432 cevap paylaştı. Kış tatili yapmam ya 🥶 ben yazcıyım. 🌞😌 0 0 Yorumla
kendalliste_ Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl kayak degilde buz pateni olsa daha iyi olurdu 0 0 Yorumla
BirAnanasAldirdim Takip Et Master Yaş: 26 , eic 59% +1 yıl Termal tatil yapıp yumuş yumuş olmak tam benlik 0 0 Yorumla
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 1,4b cevap paylaştı. Termal 0 0 Yorumla
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kayak 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Kayak olabilir
İkiside değil, mesela Eğridir gölünde bir otelde bir hafta tatil güzel olur. Hergün göl kenarında yürüyüş. Tabi tek gidilmez sevgiliyle. Üşüdüysen daha çok sarılırsın 🙂
Yoo Kayak Tercih Etmem 😄 Manzarayı izlemeyi severim 😊
Ben tatil yapamam fakir biriyim. Ayrıca çok yüksek miktar borcum var. 3500 kadar
Termale gelmeyin bizde tatil yapalım...
😁😁😁😁😁😁😁😁
Hayaller bunların ikiside ama gercekler yazın parkta cekirdek dondurma kışın tv dizi patlamış mısır..
ikisini de yaparım.
Kış tatili yapmam ya 🥶 ben yazcıyım. 🌞😌
kayak degilde buz pateni olsa daha iyi olurdu
kayak yapmak isterdim
Termal tatil yapıp yumuş yumuş olmak tam benlik
Ne termal tatili yahu.
Kayak. Sıcağı sevmiyorum 🙄
Her ikisi de olabilir
Kış gelsin tatil yapmasam da olur razıyım
param olsa kayak yapmak isterim
Kışı bırak yazın bile tatile gidemiyorum
Termal Tatil Çok Severim Bayılırım...
ikisi de olsa hic fena olmaz:)
Termal tatil en iyisi
Termal tatili tercih ederdim
Kayak
Kayakk
Termal tatil
İkisinide severim
Termal tatl
İkisinede yok demem
Buz gibi havada en iyisi sıcacık termal tatil
Kış tatili sevmem
Termal
Kayak