Şu an şimdi hemen her şeyi bırakıp 5 yıldızlı bir otele gitseniz, 2-3 gece tek başınıza konaklasanız kendinize gelir misiniz?
Yoksa zaten kendinizde misiniz?

Şu an şimdi hemen her şeyi bırakıp 5 yıldızlı bir otele gitseniz, 2-3 gece tek başınıza konaklasanız kendinize gelir misiniz?
Yoksa zaten kendinizde misiniz?

Ben kendimdeyim. Mümkünse Ormanda hatta mümkünse sık ağaçlı bir dağda sırtımı içi dayalı döşeli karavanıma dayayıp ateşin başında sıcak sıcak vakit geçirmek için can atıyorum. Sessiz sakin mükemmel bir ortam. Tabi öyle cıs cıbıl gitmiyoruz oralara :)
Getirmez.
Yalnız bugün instgramda önüme düşen bir gezi reklamı ilgimi çok çekti. Geçmiş yıllarda da denk gelmişti. 2 haftalık Avrupa turu çok güzel bir deneyim olurdu benim için hiç yurtdışına çıkmamış biri olarak.
1750 yüroymuş her şey dahil.
Cevap
55Cevap
Selam gadası 🙃
Sırf kendime geleyim az kafa dinleyeyim diye cumartesi günü işe gitmeyi düşünmüyorum. Dinlenmek bana çok iyi gelecektir.
Kendime getirmezdi aslında burada sevdiğim birinin olması ve yanında olmak iyi gelirdi
2,3 gece nedir ki göz açıp kapayana kadar geçer.
Örnek olarak askerde izine çıktığımda 3 gün izine çıktığımda zaman çabuk geçer di. Hiç birsey anlaman 2 hafta olsa belki derim artık tatilden usanana kadar olayım o zaman yaptığım tatilden o zaman asıl zevk alırım..2,3 gün çok kısadır bisey anlaman... Yani sayılı zaman çabuk geçer..2 hafta olsa o kadar çabuk geçmez
Her türlü tatil severim ama kendime getirmez çünkü zaten ben kendimdeyim 😂
Zaten 4 günden uzun tatil sevmiyorum. Tatil kısa ama sık sık olmalı.
Ben kendimdeyim zaten birde otel ortamını sevmiyorum çünkü eski hayatımda hem meslekten dolayı hemde şehir dışından gelen misafirlerimiz için çok sık otelde kalmak zorundaydık. Tatil için bungalov evler daha rahat mesela
Çok iyi olur.. hatta bunu her sene yapmak lazım. Tatil baabında. :D
Fakat... ...
Fakat filhakika binanaleyh
2-3 gece için o otele verilen paraya yazık be : ))
Daha mı çok olmalı yani parayı vermişken
En az 1 hafta olmalı
Şehir değiştirmem lazımdı 4 günlüğüne.
Yaptım da güzel oldu.
Otelde kalmak artık bir degisiklik yaratmıyor.
Her daim otel içindeyim belki ondan.
kendimde değilim
gidip bir otele o kadar para harcayarakta kendime gelemem.. sanırım her şeyi bırakmak ve umursamamak istiyorum bir süre her şeyi gerçekten sıkıldım..
ben her gün kendimi bana getiren bir işletmeye sahibim sanırım her gün tatildeyim
ancak elbette 2 veya 3 gün ortamdan uzaklaşmak insan metabolizmasına iyi gelecektir
Oteller eğlenceli mekanlar değiller.
Şehir otelciliğinde bu dediğin mümkün değil gibi ama, Maldivlere gönderirsen yok demem.
Ne 2 3 u? Ne otellerde kaldım. Hiç bir faydasını görmedim. Singapore da bir otelde kalmıştım. O bile etkilemedi. Evim evim güzel evim
5 yıldızlı otelde 2 3 gün kalmak, sanki otelde şırınga ile morel mi veriyorlarki kendimize gelelim. Alakası yok
5 yıldızlı bir hastanede 2 gün kalmak anca beni kendime getirir bol serum ve iğne yemek istiyorum ama korkuyorum🤧🤧
En az 1 ay komaklamam lazım kral suitinde anca kendime gelirim bu arada 5 yıldız kesmez 7 yıldız istiyorum
5⭐ otelleri sevmiyorum. 8-10 odalı, müşterilerle ve işletmeciyle kaynaşabileceğim otelleri tercih ederim.
İyi gelecekmiş gibi, ihtiyaç gibi görünen mükemmel bir tatil aslında.
Eğer eğlenebileceğim biri varsa evet kendime getirie
Merhaba…
1-2 hafta hatta belkide daha çok olsa daha iyi olur benim şuaralar 2-3 gün kesmez😏
Otelin nerede olduğu önemli.. Keyif aldığım bir yerdeyse zaten geceden geceye ya uğrarım ya da uğramam.. 😄
Yıldızların bir faydası olmaz yani.. :))
2 3 gün için verdiğim para için dahada mutsuz olurum
Değişiklik olurdu sadece. 1 hafta içinde nerde olursam olayım evimi özlüyorum.
Otelde masaj hizmeti, sınırsız açık büfe yemek varsa evet yoksa değmez.😌
Maalesef hayır. Bana gerekli olan en az 2 hafta bir kamp
Otelleri sevdiğimi söyleyemem. 2-3 gün evde bile kalsam yeter
kendimdeyim tabii tatil her zaman iyi gelirdi Yok demem yane ;)
Tek başına olan etkinlikler o kadar da eğlenceli değil. Kafa dengi biri lazım
Kendimdeyim fakat kafamı dinlemek isterdim. Beş yıldızlı otel olmasa da olur
Kendimdeyim ama böyle bir otel gezisi harika olurdu
Vallaha mı, kendime gelmez olur muyum. 😀😎 Tam aradığım şey buymuş işte yaa.. Eeee detayları versene, kaçta nereye gidiyoruz, rezervasyon falan her şey tamam mı?
Tek başıma ne yapıcam zaten günümün 15 saatini evde bilgisayar başında geçiriyorum ordada tek olmayalım be 😂
Cok guzel ama hic tanimadigim bir kiz ile olabilirdi😅
5 yıldızlı otele gerek yok ya şöyle dağ başında bungalow evde 1-2 gün geçirsem yeter.
Tatile gidiyon sen glb
zenginlik
Yoo öyle bi balkona çıktım 😄
Tek başıma sanmam ama karşı cinsten birisinin olması tabiki
Beni ancak İsviçre'nin sessiz, sakin, huzur verici köyleri keser. 2 ay
Kendime getirir ama kartimdanda cok para goturur bu sartlarda 😂
Kendime gelirim valla ne güzel olur
Çok güzel olurdu ama nerdeee😅
Issız bir yerde kamp yapma fikri daha cazip geldi
Dağ evinde konaklamak getirir
5 yıldız şart degil. Bungalow bile olur
Güzel olur ama yanımda hoş biri olmalı
Yan odadan ses gelmeyecekse evet olabilir
Yetmez ya gitmişim madem 7 gün kafi...
2-3 gece yetmez bana 8-9 gece lazım
Getirir ama tatil bir bölge olması lazım.
Bal gibii getirirr off
Guzel olabilirdi
Sıkıcı geliyor bana :D
2 3 gece nedir ki.. Neye yeter..
Bana yorgunluk getiriyor
Beni değil, sevgilimi getirir:)
Evet Tebdil-i Mekanda ferahlık vardır
Hayir
Getirir...
Evet iyi gelir
Bana 3 ay lazım
Ben 1 hafta gitmiştim bir faydası olmadı
Getirmez.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?