30 a yaklaşırken güzelliğim de azalma yok ancak ya yasidim biri olmuyor ya da serepsizin biri oluyor. Bu yaşlar çok sıkıntılı kizlar 25 e kadar buldunuz buldunuz..
Sonra Doğu ekspresi ile gidip bir daha dönmemek filan istiyorsunuz 😬
30 a yaklaşırken güzelliğim de azalma yok ancak ya yasidim biri olmuyor ya da serepsizin biri oluyor. Bu yaşlar çok sıkıntılı kizlar 25 e kadar buldunuz buldunuz..
Sonra Doğu ekspresi ile gidip bir daha dönmemek filan istiyorsunuz 😬
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Çık kişiyi ref ettin şimdi hayat benden acısını çıkartıyor
Türkiye'de kadınlar genelde olgunluk düşüncesiyle, yaşıtı veya kendinden büyük kişileri tercih ediyor ama gözlemlediğim kadarıyla yaşından küçük olanları tercih edenler daha mutlu. Belki de tutumunu değiştirmeyi deneyebilirsin
Herkesin vardır bir nasibi korkutma kızları 😂
Aşırı haklısın bu arada dldkkdk
Sende yalnız kaldiysan biz ölek
Kizil ötesi ❤️🔥
Hayaller hayatlar
Kedini kesip yicem, moralime iyi gelebilir
M. ny. k misin
Ahahaha korkma korkma
Bir şey yapmam severim 🥺❤
Kimi seversin
Kediyi la n
Heee tamam 😀 bende diyorum ne diyorsun
Bulup napican ya akisina birak en iyisi
Yaşlandım anacim yalnız mı öleyim
Uzgun olmekten iyidir duzgun birini bul yanliz kalmiyim diye onune gelene asik olursan yandin
Öyle bir seçeneğim bile yok biliyor musun
Skindirik adamların bile gözdesi değilim artık
o nasıl bir erkek modeli
Bana denk gelmemişsin =)
Ben seni takarım * gel sen DM at bana.😉😉
Onlar skne takmıyosa sende amna takma
O kadar mı kötü yani peki erkek için nasıl?
yaşıtlarımızı bulmamız cok zor
Sanki sende şeyinin kılına takiyon
Doğu ekspresine gerek yok, gel buyur 🍕
beni tanımamışsın ondan ötürü şüko
😆 Iyi yolculuk lar.
Evlenme😇😇😇
Yaşınız kaç
28..
Sabredin sabırlı olun ve Allah’a dua edin. Bende 29 yaşındayım ve bende sizin gibi düşünüyorum artık. Keşke genç yaşlarda birini bulup evlenseydim
Erkek için tam ideal yasi , hatta 35 e kadar yolu var ama kadın için öyle değil maalesef.
Erkek için de ideal yaş değil maalesef. Allah’a inanan insanlar için, kendini eşine saklayan insanlar için ve gerçekten mutlu huzurlu olmak isteyen insanlar için bu yaşlar çok geç. Bu yaşların erkeği ve kızı farketmiyor
Her sey çok zor ne yazık ki bu çağda
Maddi ve manevi olarak.
Evet gerçekten zor ama sabırlı olmalıyız. Kimi zaman hormonlarımıza engel olup kendimizi korumalıyız. Hayırlı bir yuva kurabilmek için Allah’a dua etmeliyiz
Valla ben başka yollardan işimi halletmeye başladım bile ümidim bitti benim.
Size kolay gelsin.
Başka yollardan derken nasıl yani anlayamadım?
boş ver iste..
Ben Allahtan ne zaman çok mutlu olacağım bir şey istesem çok yalvardım evet verdi ama bir kıymeti önemi kalmayınca verdi.
Başkasına emeksiz altın tepside sunulan aşklar bana verilmedi.
Aşk denilen şeyi unut. Çünkü aşk gelip geçicidir. Önemli olan saygı sevgi ve huzurdur. Evlenince bir süre sonra aşk biter ama saygı ve sevgi bitmez. Eğer bunlarda biterse o yuva dağılır
Ama evlenmek icinde aşk lazım..
Aşık olmadığın biri ile sakın evlenme.
Bu arada kriterin de aşk yoksa neyi bekliyorsun görücü usulü bile çok kolay halledersin
Aşk sonradan da olur. Kalbin ısınırsa onu seversen evlen. Sevdiğin insana aşık da olursun, sevdiğin insanda güven de bulursun
Müsaaden ile uyuyacağım. Yarın sabah erken kalkıp kivi bahçesine gitmem gerekiyor. Eğer bu konu hakkında daha çok konuşmak istersen mesaj atar mısın? Bir isteğin var mı benden?
Kolay gelsin, iyi geceler iyi uykular
Sonradan severim belki diye de sakin evlenme 1950 lerde yasamiyorsun
Allah razı olsun. Sana da iyi geceler tatlı rüyalar ve Allah’a emanet ol 😊😊
Sevdiğim kişiyle evlenirim. Aşk diye bişey yoktur çünkü. Sevgi vardır. İnsanın dış görünüşe aşık olursun ama kalbini seversin. Dış görünüş gelip geçici ama kalp kalıcıdır
Selam nıye