Niye hep skine takmayanlari buluyorum ben?

30 a yaklaşırken güzelliğim de azalma yok ancak ya yasidim biri olmuyor ya da serepsizin biri oluyor. Bu yaşlar çok sıkıntılı kizlar 25 e kadar buldunuz buldunuz..

Sonra Doğu ekspresi ile gidip bir daha dönmemek filan istiyorsunuz 😬

Niye hep skine takmayanlari buluyorum ben?
Cevapla