Kartal ve Bostancı arasına bu seferin konulması çok iyi oldu. Benim gibi Ada aşıkları için bir güzergah daha 💙
#TersySoruyor
#TersySoruyor
Adalar da pansiyon,
Vapura bir piniyon bir iniyon.
Diye adalar için yazılabilecek en iğrenç şiiri de kodum tam oldu.🙂
Beykozdan olsa güzel olurdu. Bana Maltepe ters. Adaları severim yazın Heybeliye giderim.🙂
İstanbul 'da yaşayanlar bunu beğendi :))
Ölmeden görmek istediğim şehirlerden
Cevap
5Cevap
Gidersem tabi ki denerim
Maltepe ve bostancı çok yakın yerler. Bence çok gerekli bir durum değildi. Ama seferin doğrudan Kartal'dan olması mantıklı.
Yakında tüö Marmara denizini dolaşacak vapur koymazlar ise şaşarım.. Yakında Marmara mega kent olacak.
Ada hiç sevmem eskiden at kokusundan geçilmiyordu
Super olmus bro cok sevindirici haber🙏balikesirde yasadigim icin bilmiyordum😀
Ben 1 kez gittim çok güzel ve kısa ama bulunduğum yerden çok zor
İyi eğlenceler
At b. ku kokan yerleri merak edersem beeeeeelki giderim bir gün
Sevindim
Kadıköy’e bağlı olduğum için bu durum beni çok etkilemedi. Yani kalkıp Maltepe’ye gitmeme gerek yok bunun için. Ama orada oturanlar için iyi olmuş.
Ne mutlu size...☺ ne yazıkki ben bundan faydalanamayacağım..🤷🏻♀️
Anadolu Yakası ile işim olmadığından bu haber beni ilgilendirmiyor hanimefendiii beni ilgilendirmiyoooorrrrr
Bir gün adalara gidersek kullanırız inş
Bilmiyordum sayende ogrendim😘
Iyiymis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar