Bu çocuk Almanya'ya çalışma vizesiyle gider! Yurt dışında yaşamak isteyen kaç kişiyiz?

Sonundaaaaaaa istediğimi başardım. Çalışma vizesi ile Almanya'ya gidiyorum..

Bu kuş artık uçarr beybiler. Darısı isteyenlerin başına.

Bu çocuk Almanyaya çalışma vizesiyle gider! Yurt dışında yaşamak isteyen kaç kişiyiz?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben ne kadar alman firması bulduysam hepsine başvuru yaptım arkadaşlar.
ilk işim, tecrübelerimi ve ne kadar istekli olduğumu anlattığım bir CV hazırlamaktı.
Daha sonra dediğim gibi ne kadar Alman firması bulduysam kendi alanımda, hepsine başvuru yaptım. Birinden en sonunda teklif aldım. Almanca bilen bir arkadaşımla iletişime geçerek süreci ilerlettik. İş teklifi aldığında çalışma vizesi için Almanya Konsolosluğuna başvuru yapabiliyorsun.
Güncellemeler
+1 yıl
Gerekli belgelerimle de bu süreci ilerlettim ve başardım şükür.
Ben yazılım mühendisliği okudum. Çalışacağım firmada da pozisyonum bu yönde olacak.
Bremen'e gidiyorum.
Bu çocuk Almanya'ya çalışma vizesiyle gider! Yurt dışında yaşamak isteyen kaç kişiyiz?
Cevapla