Valla benim için farketmiyor. Yaşadığım yer zaten tatil beldesi, Bi tarafı deniz, Bi tarafı Yayla her türlü zevke bir karşılık var. Millet dünya para döküyor buraya gelebilmek için bense sadece evin kapısından çıkmam yetiyor, yani otele ve ya tatil köyüne gerek yok evim yeter bana birde motosikletim :)
Evde arkadaş ben bir araba var garajda motor topladım 1 aylık izinde biz ona binemedik o bana binince sağ olsun bir yere gidemedik klasik Türk söylemi aman olsun ya kapının önünde bmw var