Bu yaz tatil yaptınız mı? Nereye gittiniz?

Antalyadaydık. Şu an dönüş yolundayız eve az kaldı. Harikaydı. Hastalandım, hastanelik oldum, bir gün evde yattım. İki yarım gün çalıştım (birinde dilekçe yazdım diğerinde cezaevine gittim) ama yine de iyiydi. kano kullandım, eşim ve küçük oğlumun kanosu alabora oldu. Büyük oğlumla ben onlarla dalga geçtik güldük. Deniz, güneş, kum.. Hayata küçük bir mola vermek iyi geldi. Kafam çok doluydu. Çok yorgun ve üzgün dönemlerden geçtim. Bu bana iyi geldi.

Anlatsana sende ne var ne yok?

Bu yaz tatil yaptınız mı? Nereye gittiniz?
Cevapla