Merhabalar,
Kapadokya'da yer alan bu yer altı şehrini gidip görmenizi tavsiye ederim. Ben çok sevdim.

Merhabalar,
Kapadokya'da yer alan bu yer altı şehrini gidip görmenizi tavsiye ederim. Ben çok sevdim.

Derinkuyu gibi bir çok yerde de yer altı şehri bulunuyor kapadokyanın bunlardan bir tanesi özkonakta biri de yeni yeni yapılan ziyaretçi akını olan kayaşehir
Görmüş kadar oldum. 🤍
Görmedim güzel görünüyor gidip görmek lazım 😊
Teşekkürler 💃
🌸🌸
Cevap
13Cevap
Görmedim
Evet cok etkileyici biyer. Donemin insanlari kralin zulmunden kacmak, uzaklasmak icin kendilerine yeralti sehri kurmuşlar.
Hayır, hiç gitmedim. Kapadokya ilgimi çekmiyor.
Para var huzur var tabi apla
Bogulurum duramam orada
İnerken merdivenlerden bu hissi yasiyorsun. Sanirim ihlara vadisine yakin yerdeki deydi iniş 60-70 basamak ve bir insan gecebiliyor. Asagiya dogru karsidan sirayla grup gelse geri donme şansin sifir ve panikten tamami telef olur. O yuzden yukarida ve asagida iki gorevli telsizle komut vererek ziyaretci gonderiyor, yukari cikaryorlardi
Oylemi diyosun enteresanmis 🤔simdiden daraldim kapali yerlerde duramiyorum gogsum sikisiyor benim niyeyse nefes alamiyorum
@pirpirella000 cok pirpirliymişsin 😁 ama haklisin. Normalde bende aksine cok sakin ve relaksimdir ama orada endiselenmedim degil.
Ya al iste olmaz demicen;)
Evet
Aynn
Görmedim
Gördüm
Hasankeyf
Evet Çok güzel
Görmeyi çok isterdim
Evet güzeldi.
Çok güzel
Başını gördüm.
Evet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?