Kahramanmaraş’ı hiç görmüşmüydünüz? çok güzel bir şehirdi şimdi hiçbir yeri kalmadı?

Çok büyük ve gelişmiş bir şehirdi
Yeşil alanları inanılmaz fazlaydı
Tam yaşancak bir şehirdi
😟😟😟😟😟😟😟😟
Kahramanmaraş’ı hiç görmüşmüydünüz? çok güzel bir şehirdi şimdi hiçbir yeri kalmadı?
Cevapla