Çok büyük ve gelişmiş bir şehirdi
Yeşil alanları inanılmaz fazlaydı
Tam yaşancak bir şehirdi
😟😟😟😟😟😟😟😟
Yeşil alanları inanılmaz fazlaydı
Tam yaşancak bir şehirdi
😟😟😟😟😟😟😟😟
Eski halini hiç görmemiştim ve artık göremeyeceğim de. Ziyanı yok, yeniden şehir oluşturulsun ve sağlam binalar inşa edilsin. Artık tedbirsizlikten on binlerce insan ölmesin..
İnşallah 😟
Gerçekten iklimi, doğası, alanı her şeyi çok güzeldi. Umarım eski haline geri döner 🙏🥺
İnşallah
Maalesef maraş gitti... orada yaşıyordum ama eminim küllerinden yeniden doğacak ve daha iyi olacak sadece maraş değil bütün etkilenen yerler öyle olacak inşallah
Gitti güzel şehir
İnşallah dedigin gibi olack
İnşallah maraşlımısınız
Üniversite okudum
Hımmm anladım şu an ki hali içler acısı
Allah yardımcıları olsun inşallah
Ölenlerin mekanı cennet olsun ailelerine sabır versin
Amin kardeşim
Teşekkür ederim
Cevap
5Cevap
Evet merkeze gitmiştim. Cidden güzel bir şehirdi. Şimdi her yer enkaz olmuş
En iyi şehir
İnşallah eskisinden daha iyi olur
İnşallah. Bakırcıların bulunduğu handa bi hasar var mı? Haberin var mı onunla ilgili?
Kapalı çarşı mı
bilgim yok
Hayır hiç gidemedim ve eski halinide bilmiyorum umarım eskisi gibi hatta daha güzel yaparlar. İnsanınıda bilmiyorum.
Amin inşallah
Hayır hataylıyım hatayda aynısı oldu
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
gormemiştim
sen maraşlımısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?