
Mis gibi tatile geldik her şey çok güzel. ama emin olamadım bikinimden ya. biraz kaba mı göstermiş beni, tatilde güzel olmak istiyorum

Mis gibi tatile geldik her şey çok güzel. ama emin olamadım bikinimden ya. biraz kaba mı göstermiş beni, tatilde güzel olmak istiyorum
Ya bilmiyorum ben sendeki duruşunu beğenemedim. Bikini alacak olsam bunu almazdım. Farklı bir model tercih etsen daha güzel olur bence. Bu bikini seni biraz biçimsiz göstermiş oysa fiziğin güzel gibime geldi. Yani ustu ve altı belini kapatmış. Biraz daha beli düşük bir şey tercih edebilirsin bence.
Knk sormuşsun diye söyliyim objektif bir insanım doğru neyse daima söylerim çok kilolusun erkeksi değil de olmamış yani hiç estetik bir güzellik yok burdaki erkekler abaza olduğu için yazmışlarda güzel diye baya kilolusun selülitlerinde var spor yapsan aslında iyi olabilirsin yine de senin hayatın saygı duyarım.
Çoğu insanın bikini diyince aklına daha açık minnacık parçalar geliyor
O yüzden üzerinde biraz kaba duruyor hissi verebilir. Bence güzel sade makul.
vücudun kalın dolayısıyla senin bedeninde ki biri bikini tercih etmeli. Bu model hem sana dar hem de daha da kalın göstermiş. Üstk kısmına üçgen alt kısmına normal kesim yanlardan ipli model çok yakışır. İyi tatiller.
Cevap
89Cevap
Zayıf ve zarif birine uygun bu model senin vucut tipine gitmemis başka modeller bulmalısin vucudunda bir sey yok ama sadece modelini değiştir yani
Hayır hoş göründün gözüme ama sormam gerekiyor daha seksi bir bikiniyi taşıyabilecek kadar güzel kıvrımlı vücuda sahipken neden tercih etmedin?
bikini bir kadını neden erkeksi göstersin ki? kadını ancak erkek gibi giyinmesi erkeksi gösterir.
Bikinin çok güzel yalnız kıvrımlı vücut hattın olmadığı için düz durmuş erkeksi filan değilsin o nerden çıktı.. 🤦🏻♀️
Mayokini öneririm kilon var ve altıyla göbeğini ya da çatlaklarını saklamaya çalışmışsin muhtemelen baya kötü duruyor
Evet ben beğenmedim acikcasi cok boğmuş seni. Alt kismin aşırı yüksek bel. Renk olarakta daha yaz renkleri turuncu mavi cok hos bikiniler var
Amaaaan neyi dert ediyorsun suya girip çıkacaksın sanki podyuma gitmiş gibi triplenme
Tam tersi 75 yaşında ki babaanneme benzemişsin
Bikini mi DKSKSJSISJSJSJ mayo bu az daha zorlasan haşema
Tatile gidebildik te bikiniyi mi dert edelim😂 keyfinin tadını çıkart bence
Hayır. Nr alakası var.
Çok iyi göstermiş çokta iyi duruyor
Sen zaten güzelsin, senin istediğin güzel olmak değil daha Seksi görünmek
toplama konusunda zayıf kalmış erkeksi görünüm asla yok maşallah
Bikiniden çok kilo vermen lazım fazlalıklar göze batıyor
Arkadan bebek bezi gibi duruyo neden bu kadar kapalı aldın
Sorunun fake olduğu ve senin erkek olduğun ortada. Bu bikini mi ameka
Çok erkeksi diyemeyiz sanırım ama doğru bir seçim olmamış
Gayet normal duruyor erkeksi değil ama şık da değil garanti bir şey yani herkes giyebilir bunu
Erkeksi durmuyorsun ama bikini vücuduna uygun değil.
Ben böyle görünen bir erkek görmedim. Erkeksi değilsin asko
Gayet güzel görünüyor bence. Erkeksilikle alakası yok
Bence biraz fazla toparlayıcı olmuş ve bu da görüntünü bozmuş
Çok daha seksi bikiniler giyebilirdin ama o kadar da erkeksi değil bu
hahaha filiz akında görmüştük en son. babane mayosu
Yani Sadece Siyah Olduğu İçin Öyle Düşünmüşsündür Daha Açık Bir Renk Deneyebilirsin
Erkeksi değilde şişman göstermiş.. Bu nasıl bikini tsort giymiş gibisin
Alt kısmı olmamış ninemin donu gibi keşke bu kadar geniş almasaydın
basacaktın bi string mayo bakacaktın keyfine, bu pek iyi durmamış sanki
Sen ve eşin begendikten sonra başka sına laf düşmez ben eşime bilini giydiririm ama normal yüksek bel degil olsun güzel yinede
Biraz zayiflasan yanlış anlama yaziflasan güzel şeyler giyersin
Erkekler bunu giymediği için hayır. Erkeksi değil.
Çok seksi ve güzel hiç de bile merak etme sevgiline ya da eşine varsa sorsana nasıl diye 🙃👌
Bu bikini degil ki , bildiğin mayo
Yani paket yetiştin bezi gibi durmuş hayatım <3
kilona uygun alsaydın
Hayır gayet iyi.
Bunu kim günün sorusu seçti ben onu anlamadım
Bikini seni göstermiyoki
Yoo kadınsı durmuş gayet
Kötü bir tercih
Erkeksi değil ama iyi durmamış
Maalesef biraz öyle gösteriyor.
Yoo hangi erkek böyle geziyor plajda?
Yok be abi öyle düşünme bence ahahaha
Evet öyle göstermiş kötü beğenmedim
Az öyle olmuş sanki 🤪
Çok yakışmış diyemeyiz
teninin beyazlığı yeter balım ay parçası gibisin
Yaşlı gostermis sadece
Bebek gibi göstermiş
Büllüklü gibi çıkmışsın
Yok normal görünüyorsun
Altına sıçmışsın gibi gözüküyor
Yok hiç bikini giyen güzel bir erkek görmedim
Guzel kanka var mı başka resim
Erkeksi değil ama yaşlı işi biraz 🖤
Arkadan goruntusu guzel
hayir ama guzel degil
erkek ne alaka erkekler boyle bikini mi giyer
Yoo gayet güzel bi bikini
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?