Otostopla datçaya çalışmaya gelen kişiler?

Biz Datçaya kamp yapmaya geldik, bir gün durup başka yere geçiyoruz. Datça çıkışı biri arabaya yaklaştı telefonumu kullandı. Karı koca İstanbul'dan buraya otistopla çalışmaya gelmişler ama para konusunda anlaşamamışlar ve geri gidecek paraları yok. Otostop çekiyorlar ama kimse durmuyormuş. Biz aldık ve araçların çok geçeceği yere bıraktık yaklaşık 3 saat yol sürdü. Sigarasını verdik, suyunu verdik. Arkadaşım yemek ısmarlayalım diyor. Bende gerek yok diyorum, yola çıkan kişi ya parasını cebine koyar ya da eşini peşine takmaz, işlerini rayına oturduktan sonra eşini alır diyorum. Haksız mıyım?

Otostopla datçaya çalışmaya gelen kişiler?
Cevapla