
❝Bu yaz yeni bir uygulamaya geçiyoruz!❞
Bakan kasapoglu, "15 Temmuz-1 Eylül tarihlerinde, gençlerimiz nereyi gezmek istiyorlarsa onlara gezdikleri yerlerde ücretsiz konaklamayı yurtlarımızda sağlayacağız."

❝Bu yaz yeni bir uygulamaya geçiyoruz!❞
Bakan kasapoglu, "15 Temmuz-1 Eylül tarihlerinde, gençlerimiz nereyi gezmek istiyorlarsa onlara gezdikleri yerlerde ücretsiz konaklamayı yurtlarımızda sağlayacağız."
Ben Instagram 'dan bir çekilişe katılmıştım
Yalova / Termacity'de 1 gün konakladım ama tanıtım yaptılar hiçbir şey yapamadım havuz vesaire ücretsizdi yemek yedim beleş sadece 4 gün tatil hediye dendi ama şu an için bir şey yok bilmiyorum
Çoğu kişi Devremülk dedi hatta Termacity minibüsüne binerken bile kız in pişman olursun dedi ben o kadar yol geldim geri gitmek olmaz diye gittim konaklama belgesi imzaladım sadece devremülk falan çıkmadı ayrıca Termacity koskocaman bir otel
Yavv 20 seneden sonra, şimdi mi geldi gençler akıllarına?
Her zaman yaptıkları gibi, parti teşkilatından olan yandaş gençleri faydalandirsinlar. Boşuna ugrasmasinlar, diğer gençlerden onlara oy, moy çıkmaz.
Birde Suriyeli din kardeşlerimiz var
Adam kayırma, torpil yoksa güzel uygulama.
Olacağı için ve Suriyeli din kardeşlerimiz ön planda olacağı için.
Her KYK değil ama sadece pilot uygulama olan kyklarda geçerli tam bilgi verelim.
Ayrıca öğrenciler zaten durumu olmayan kesim 3 gün kahvaltı verilse devlet batmaz.
Cevap
13Cevap
İyiymiş belki işime yarayabilir
Seçim yaklaştıkça gençleri nasıl tavlayabiliriz derdine düştüler.. Normal.. Hele bir seçim geçsin de aynı tas aynı hamam kafasındalar..
zaten amaç o
25 üstüler aramızda halen kendisini genç zanneden varsa buna son versin 🤣 Yetişkiniz evlenmeyen evde kaldı demektir
Güzel uygulama ama en azından kahvaltı verilebilirdi.
Bence baya iyi uygulama, keşke yaşım tutsa, şehir şehir gezerdim
iyimiş bu işime yarar yakında üniversiteden yakın arakadaşım gelicek baya iyi oldu
benim paramla bana ücretsiz konaklama sunuyor :D :D şaka gibi 30 k aldığını ne kadara ödüyorsunuz
istemem kyk da kalmak zulüm bir gün kaldım koğuş gibi çok kötüydü ya hiç unutamıyorum
26 yaş genç sayılmıyor mu😀
Yok sen yaşlısın 😀
İstemezdim güvenemedim kdjddj
Borçlu çıkmayalım en sonunda
Ücretsiz olanın altında başka iş çıkar
Güzel bi uygulama, değerlendirilmelii
Büyük oranda Mülteci gençleri nasiplenecektir.
İstemem
Vay be
diskooooooooooooooooooooo
Yol parasını görene kadar isterdik djdjd
Yiok istemem
Mükemmel olur.
Hayır.
Yaşım tutmuyor
biz yaşlıyız demek ki.
Öyle demekki
Gencim ben daha
Yaşın kac
29
26 benimde genciz ya. 35 olmalıydı sınır.
Evet gezi olanın var mı
Nasıl
Gezi planın **
Nasıl 3 gece ya
1 buçuk ay kalamaz mıyız
Sana serbest
Niye ciddi soruyorum ya
3 gün yeter bize
Sana yeter ben İngilizce kursuna gideceğim yetmez
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?