Bir deneyimimi paylaşmak istiyorum. İnternet uzerinden bir anket yapmıştım. beni aradılar hediye tatil çekilişini kazandınız diye.4 gece 5 günlük bir tatildi. Arkadas veya aile ile gidebilirsiniz dediler. Beni tatil çekini vermek için turla birlikte otele davet ettiler. Hep beraber gittik yedik ictik oteli gezdik hamama girdik vs... konferans salonuna gittik hediye tatil çeki verecez ama ilk tanıtım yapalım dediler. Bizde kabul ettik. Tanıtımın amaci devremulkle bir yerler satmakmış. Bunu büyük bir firma yapıyor hatta. Bizde almadık cek ise sahte çıktı.😂🤷🏻♀️termal tatil genelde yaşlıların gittigi sifa bulmak icin oluyor ama siz termal tatil hiç yaptınız mi?
O devremülk olayı bizim de başımıza geldi biz satın aldık. Ama kullandık biz halen istesek gidip kullanabiliyoruz. Ben hiç gitmedim de annem arada sırada gidiyor. Benim oturduğum sitenin için de de kocaman havuz var da ben onu bile ayda yılda bir kere kullanıyom hiç aklıma gelmiyo. Yazın belki 2 3 kere vs.
😂 En azından yemişsiniz, içmişsiniz iyi tarafından bakmalısınız. Belki hafta sonu kaçamağı yapılabilir. İlerleyen yaşlarda dinlenmek için birebir olacaktır. ☺️
Sadece termal olmuyor. Masaj, açık kapalı havuzlar, sauna spa buhar odası vs. Güzel bi tatil köyünde her şey var. Annem ve kız kardeşimle gidiyoruz rahatlama ve güzel vakit geçirme açısından iyi oluyor
ya zaten satmaya calisanda cocuktu herkeze ayni muamele oldu 3 satış oldu o gun milletin icimde alkisladilar filan bunlar satış teknikleri gercekten inanan cok var