günübirlik turlar çok yorucu oluyor. bundan sonra konaklamalı yapıcam.

günübirlik turlar çok yorucu oluyor. bundan sonra konaklamalı yapıcam.

Tatili yaparken asla otele rezerve yapmayin. pansiyon yani günü birlik olamli. o şehitin bütün güzelliklerini gezip görmeli ve tadlarini yakalayip yemelisinzi. otel de tatili heba etmek mantik işi değil. Otel kumsal gel afedersin mal giyi ye ic yat. bildigin hapishane hayati gibi yani insan evde duramaz ken, kendi sini para ile bir yere kapatip eğleniyorum demesi komik geliyor bana
Antalya da otelde arkadaşlar kolama viski veya vodka katmislar tadından bir gariplik var diye anladik ama yinede içtim baş agrisindan 1 günüm yatarak geçmişti birde hi follow me dedim havuza taklayla atladım Ruslar ooo diye alkislamisti😂😂😂 bir de Ankara 'nın bağlarını açıp Ruslarla karşılıklı oynamıştık ckxkck
Şu pp resmi
Ay günübirlik turlar çok eğlenceli çok güzel oluyor ama aşırı yorucu oluyor ya 😅
2 gündür anca kendime geldim
Yorgunluk geçer
Gezinin verdiği mutluluk gecmezzzzz🥳
Cevap
1Cevap
Güzel bir tatil anım olmadı
Tura katılmak saçma zaten, kendin gezicen
neden öyle diyorsun ki.
Sen bi yeri çok beğeniyosun mesela ama orayı gezmen için yarım saat veriliyo :/ çok saçma
Şimdi şöyle düşün benim altımda araç yok.
Kirala
Ehliyet yok
tatil yok anıda yok :)
Hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?