Tatile gittiğiniz yerlerden sevdiklerinize hediye alır mısınız?

Tatile gittiğiniz yerlerden sevdiklerinize hediye alır mısınız?

İstiyorlarsa alırım ama ben değişik şeyler olmadığı sürece tatil yerlerinden bir şeyler almayı sevmiyorum. Çok beğenmem lazım. D
Cevap
14Cevap
Almam kendime hediye alırım
İlk gidişlerimde alıyordum. Sonra her yıl olmuyor tabi, yurt dışına ilk çıkınca aldım sonra diğer çıkışlarda yine almadım. Yani ilk seferler için genelde
Evet alırım. ama çok kişiye alamıyorum valizde yer olmuyor
Eskiden alırdım evet ama şimdi tatil bile lüks olmuş, hediyeyi nasıl alalım :)
Yoresel yiyecekler, sabun , baharat gibi seyler aliyorum.
Hayır, tatil biletimi bile millete aldırıyorum ben.
Sevdiklerim buna değerse alırım
Kendime hediye alınmasını sevmediğim için almamda.
Dondurma siparişi aldım, onları götürüyorum şu an
Evet alırım magnet figür filan
Param varsa kesin alırım hediye almayı severim 😊
Evet bir valiz dolusu hediyeyle dönüyorum.
Cok fazla almam huyum degildir
Anahtarlik alirim hep, en ucuzu o
Evet
Alırım
Alıyorum
Çantann ağır olmaması icin genellikle almam
Ufak Magnetler belki
Alırım
Bütün aileye almaya çalışırım
Genelde evet
Alır evet
Eskiden alırdım artık almam
Hiç uğraşamam.
Artık almam
Evet aliyorum
Evet alirim
Hayır
Evttttt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?