Cevaplar kesin gibi ama herneysee... Yurt dışı dediyseniz örneğin nereler olabilir? Bende arada bir çıkarım yurt dışına ama özlüyor insan buraları 😅. Hadi KS Halkı Klavyeyeee ❤️
kısa süreli yurt dışı deneyimim oldu belki de hayatımda ilk ve sondu ama o kısa sürede çok tecrübe edindim. parisi herkes överdi aşıklar şehri yok şöyle yok böyle ama zengi 1 eurocular ya da eifel kulesinin altında ki şarapcılar her 20 m de bi sokakta kalanları görünce tamam bize gösterilen güzel yüzüymüş dedim. hiçbir falsosunu görmediğim tek ülke almanya sanırım çok düzenli çok temiz çok sakin herkes kendi istediği hayatını yaşıyo. almanya da yaşamayı çok isterdim
Fransa tarihide pis bir ülkedir doğru Almanya çok düzenli ve kurallı ülke Japonya'da çok güzel bir yerdir ama velakin kültür farkı çok olduğundan zorlanabiliyoruz
tarih bilgim yoktur ama gördüklerim bile yetti. kültür farkı bence 1 yılda alışılacak bir şey yaşayarak öğrenilir tek fark almanca çok farklı bir dil ambulans yuvarlama olarak her ülkede aynıdır ama orada değil itfaiye de öyledir ama onlar çok farklı konuşuyor anlaması çok güç ha yaşanılmaz mı konuşmadan yaşanılır ama nereye kadar
evet markete giriyorduk türk kasiyer selam verip şakalaşırdık ama bi burger kinge falan girdiğimizde türkiye de tepsi mesela masa da bırakılır orada alıp tepsiyii koyacak bi yer var biz de davar gibi masa da bırakıp çıkmıştık ve çıkarken farkettik :) veya kaldırımlarda ki bisikler yolları oraya giremezsin girdiğimiz de bi vatandaşın sert tepkisiyle karşılaştık bizim yüzümüzden kaza yapıyordu :D
ah be yoldas. turkiye yi amerikada karsilastigim araplar, amerikalilar, brezilyalilar ove ove bitiremiyo. Hele bide bir turk olarak anadolu hasretiyle yanmamak elde degil
İkisi de değil, Antalya da yaşıyorum ve zaten birsürü yabancı görüyorum, Daha iyi imkanlar için yurtdışına çıkmak isterdim ama hiçbiryer memleketimin yerini tutmazdı benim için