İki yıldır evliyiz. Ters bir zamanda evlendiğimiz için balayına gidememiştik, bu da benim içimde ukde kalmıştı. Kısmet olursa yazın gideceğiz ama kocam illa annesini de götürmek istiyor. Annesi olmadan gezemezmiş, kursağında kalırmış, bize zararı mı varmış... Oldu olacak aramızda yatsın. İlk tatilimizde, balayımızda kayınvalidemin ne işi var Allah aşkına? Üstelik kendisi oğlunun planlarından haberdar, sürekli "Ben de falan yeri çok merak ediyorum, gitsek ne iyi olur?" diye eşimin fikrini pekiştiriyor. Eşim de her konuda olduğu gibi bu konuda da annesinin ağzına bakıyor. Onun ana kuzusu hallerinden çok sıkıldım. Bazen karı koca değilmişiz de kardeşmişiz, kayınvalidemin iki çocuğuymuşuz gibi hissediyorum. :(
Güncellemeler
+1 yıl
Sırf bu yüzden boşanasım var.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer