tatil günleri belli olmuyor erken uyanirsam tekrar uyuyamıyorum. İs yorgunluğunu atmak için genellikle geç kalkıyorum. Birazda plan ve programıma bağlı.peki ya siz?
Tatil günleri erken uyanıyorum, güzel kahvaltıdan sonra güzel bir yürüyüşten sonra günlük gezi programı hazırlıyorum kendime tarihi müzeleri çok seviyorum ve her zaman orayı geziyorum ☺️
Genelde 11 civarı yatarım. Ama gece 2 de yatıp saat 5:30 da kalktığım da oldu. :D 5:30 da bir kere uyanıırm eğer aşırı uykum varsa bir daha uyurum zaten öyle geç yattığım zamanlarda.