4-5 ay kadar önce. Senede en az 3-4 aylığına yurtdışında olurdum 2019'da olamadım pandemi nedeniyle malum Erasmus fırsatını kullanarak yurtdışına çıkarım hep. Gittiğim ülkeler konusuna gelecek olursak sıralamayayım çünkü tüm AB ülkelerini yazmam gerekir. En ilgimi çeken ve yaşamak isteyebileceğim ayrıca sık sık gittiğim ülkelerden bir kaçını yazayım. Hollanda, Norveç, İzlanda. Zamanla bu ülkelere yenileri de eklenebilir. Asya ülkelerini görme fırsatım henüz olmadı, Asyayı görmek istiyorum şu sıralar bakalım.
Hiç yapmadım ama gitmek istiyorum önce İtalya sonra kore ve sonra da Singapur 😌 Singapur'a çok sıkıcı ülke deniyormuş bugün öğrendim bunu çünkü o kadar çok kuralı var ki basit bir örnekle sakız çiğnemek yasak çünkü sakız yere atılıp çevreyi kirleten bir yiyecek bu yüzden sakız sadece eczanelerde satılıyor doktorun yazacak olduğu reçete ile bu yüzden gitmek istemiyorum tabiii ki çok temiz bir ülke olduğunu söylüyorlar tururislik yerleri çok fazla daha çoookk gitmek istediğim ülke var 😌 imkanım olurda inşallah 🙏 giderim. 🙂
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ben eminim bu sitede dolanan boş kişilerin %99'ü çıkmadı çıktım diyen palavra sallıyor. Siz kime hava attığınızı saniyorsunu😂