İstanbul’da sefer sayıları azaltılmış! Mantıklı mı sizce bu karar?

İstanbul’un en büyük problemi trafiği ve sefer sayılarının iptal edilmesi çok saçma. Geçen avcılardan dönüyordum. Bilen bilir Avcıların trafiği ölümdür. Ve bende bu yüzden iş saatinden sonra gideyim dedim. Saat 9 da çıktım. Bekliyorum metrobüsün gelmesini 40 dakika gelmedi sonra bindim içerisi insan dolu. Metroda geç geldi. Sonra baktım bir problem mi var? Meğersem sefer sayılarını azaltmış. Bu hayatımda gördüğüm en canım karardı. Virüs var seferleri azaltıyor bu yüzden daha da kalabalık oluyor. Artırması gerekirken azalıyor
İstanbul’da sefer sayıları azaltılmış! Mantıklı mı sizce bu karar?
Cevapla