Zorlanmamalı bence kalp krizi falan geçirir sonra kendimi suçlu hissederim ama ben ne uçaktan korkanlar gördüm evlenince uçaktan inmiyorlar demek ki insan aşık olunca korkularını yeniyor 😀
Uçak düşerse ölümden kurtuluş yok onun bilinci korku veren. Ancak vade dolduysa nerede olursa olsun ölecek buna inanması gerekiyor. gerçi uçağın o kalkışı inişi de çok ürkütücü bence sarsıntısı sesi vs. ben de sevmiyorum itici. Ancak alışınca artık dikkatini bütün bunlara vermiyorsun sıradanlaşıyor. Arada sırada gidilecekse uçak konusunda zorlamamak lazım