







Sana en iyi gelen şey deniz olabilir. Ama kesinlikle yalnızca deniz değil..
Offfff bunu yapma 😭 kaç gündür tae detoxu yapıyorum bozdum sayende 😒😒😒😒
Ooww sorryyy
Bir sen anladın beni 🤧🤧🥺🥺
🥺🥺🥺 kıyamam sana kuzum ya
İyi ki varsın sen🍭🍭💙💙💙
Asıl sen iyi ki varsın 💓💓💓
Titanicin deniz altındaki yolculuğu deniz üstündeki yolculuğundan daha uzundu ama neyse 🤣🤣
Ben denizi seyretmeyi sevenlerdenim içinde ya da üstünde olmayi sevenlerden değilim 😉
Çok komik 😏😏😏😏
Aslında 2 kez ailece yaptık böyle bir kruvazör tatilini tek kelime ile muhteşem diyebilirim hem öyle çok fazla da yorucu olmuyor hani ama bu pandemi döneminde biraz zor gibi artık...
gemi vapur yolculuğunu çok severim
Öyle bir fırsat olsa gemiyle fiyort seyahati istiyorum
bu arada resmi görünce hatırlarıdm bayağıdır ksk-konak vapur kullanmadım. ayıp bana
İzmir'de misin 😊
Evet
En yakın zamanda yaparsın umarım arada gerekiyor izmirlilere
Cevap
33Cevap

Çok güzel
Teşekkürler
Vayyyy uzun zamandır gidemiyordum sayende ozlemisim oraları karamellilililili
Görmüş oldun
Sayende bu kadar mı foto başka yokmu şair hanım abla 🤪
Başka da var ama size bu kadar 😂
gezmeyi çok seven biri olsam da, beni deniz tutuyor :)
İsterim tabi hatta beni şu an atsalar ne güzel olur ya😂 karamela senin alsancagin var bizimde kız kulesi😂 bende oraya gittiğimde 1000 tane oto çekiyorum
Denizi cok severim fakat uzun sure deniz uzerinde olmak dengemi alt ust ediyor mide bulantisindan ölduruyor bir kac saatlik gemi yolcugu guzel oluyor 🌸
Deniz huzur verir ama açık denizde gerekmez kendini dinlemek için bi sahil kenarında yalnız bile olsan yeterlidir.
Deniz yolculuğu cok guzel bir defa yaptim bir daha yapmak isterim
Uzun yol kaptanı olmak istediğim dönemlerde böyle bir hayalim vardı..
günübirlik turlar yeter bana uzun deniz seyahatinden sıkılırım
Hayallerimden biridir. Deryada birkaç arkadaşımla seyahat etmek isterdim.
Denizin üstünde olmayı pek sevdiğimi söyleyemem ya yakınında ya da içinde olayım yeter
o kadar uzun yolculuklara çıktım ki şu an Afrikada bilinmedik bir yere geldim :D
Çok isterim, başka ülkeye gidip orada kalmak güzel olur.
İstemem. Ayağım karaya basacak.
Deniz herkese iyi geliyor
Yok valla sevmeyen çok
Sevilmez mi ya bir su birde gökyüzü zaaflarım içersinde
Bence de mavi huzurdur
İsterdim zira bana tek iyi gelen şey deniz
Aynen öyle
Sair kız degil miydin sen?
Şair kiz mi ben mi🙄
Hii evet benim şair deyince şaşırdım😄
Şiir değil benim ki ya öylesine biseydi
Aşırı serin değildi ya iyi geliyor bana yolumun üstünde uğramadan gecemiyorum ki
Teşekkürler ama dün oradaydım şu an evdeyim😂
Saol ya 😄😄🙏
Kolay gelsin 😊
Herseyden herkesten uzaklaşmayı isterim ama olmuyor
Uzaklara gitmek istiyorum çok uzaklara.
Evet çıkmak isterdim.
İzmir ayrı güzel. Denizde çok uzun yol çekemezdim
Öyle bir yolculuğa ihtiyacım var valla isterdim
Evet ama sonu Titanik gibi olmasın.
Olabilir ama aşırı uzun da sürmesin ya :D
O yolculuğa çıkıp dinlemeyi isterdim
Dönmemeyi *yanlış olmuş
İsterdim tabe, ben de tam bir deniz delisiyim 🥺
Yanımda birde sevdiğim olsun asla geri dönmeyelim.
Bu istenmez mı ya tabii ki isterdim
Denizi severim ama uzun yolculuk beni sıkar.
İsterim de sonunda batmayalım 🤔
Adalar'a geçsem yeterli olur benim için.
Tae 🥺🥺🥺
🥺isterim.
İns olur bir gün 🍭
İnş.♥️
İsterim valla
Bütün negatif enerjiden arınır insan
Kesinlikle en iyi dostumdur kendisi
🌊💙
İstemem
İstersin ki 🙄
Bende yüzmedim zaten baktım sadece 🙄🙄🙄
Sen yinede o dalgada çıkma kuzum
Tm abi 🍭
İzmir aşktır
Öyle
Havası dengesiz azıcık o da nazar boncuğu olsun 😄
baylırım deniz yolculuklarına tabi çıkmak isterim
İsterdim...
Çıkcam
evet
Harika olurdu.
Olsa hayır demem...
Çok... Ama kafa dengi biriyle
Çok isterdim :)
isterdim
Isterim
isterim
isterdim
En büyük hayalim
Evet çok isterdim
ilerde tabiki :D
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?