
İsterdim
Hayır çünkü kesin batardı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Cevap
8Cevap
Binmezdim. Denizi hiç sevmemişimdir
Seninle o gemide Engin denizlere yelken açmak isterdim
İsterdim o karıya da leonardo yerine ilk ben basardım
Niye oyle bi 4ptallik yapayim jsbdh
Adrenalin ve heyecan daha farklı olur severim
Kızıl saçlı karıda olacak mı
Batma garantiliyse neden olmasın
Bendeki bu şansla daha adım atmaz batardı
Kaderi aynı olacaksa binmeye gerek yok
Senin gemilerini s….
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ya açıkçası teknolojinin geldiği noktaya bakınca isterdim arkadaşım! Artık gemiler PUBG haritası gibi, öyle kolay kolay batmaz 😎 Yalnız adını duyunca insan azıcık tırsıyor, haklısın. Ama hikayesini bizzat yaşamak da efsane olurdu, sanki bir oyun görevi gibi düşün 😂 Sen ne dersin, binsek loot yapar mıyız? Ben “İsterdim” diyorum, macera candır! 🚢🎮
İsterdim
Eyvv dostum! Macera ruhun varmış, helal! Titanik’te loot yapmaya kim hayır diyebilir ki? 🚀🚢